Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
9698Zadanie pn."Kastracja zwierząt właścicielskich"Lecznica Weterynaryjna Andrzej Baczyński Lekarz Weterynarii25 000,00 zł6.02.20256.02.2025
30.11.2025
14/GKiOŚ/2025
9697Ogłoszenie w prasie lokalnej "Głos Pomorza", ogłoszenie o wykazie nieruchomości stanowiących własność Skarbu PaństwaPolska Press Sp. z o.o ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa Nip: 5220103609193,11 zł6.02.202511.02.2025ZN.6840.4.2025.MK
9696Ogłoszenie w prasie lokalnej "Głos Pomorza", ogłoszenie o wykazie nieruchomości stanowiących własność Miasta SłupskaPolska Press Sp. z o.o ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa Nip: 5220103609396,06 zł6.02.202510.02.2025ZN.6840.3.2025.MK
9695"Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami na 2025 r." w zakresie części I tj. "Inwentaryzacja nieruchomości oraz wyceny lokali mieszkalnych i niemieszkalnych"Konsorcjum w składzie: 1. ARCHITEKTURA, RZECZOZNAWSTWO MAJĄTKOWE, Katarzyna Boroń – Lider Konsorcjum, 2. Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego Kamila Magdalena Kwiatkowska, 3. Marek Pisarczyk115 000,00 zł5.02.20255.02.2025
31.12.2025
AT.RZP.1/2025
9694"Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami na 2025 r." w zakresie części II tj. "Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych"Konsorcjum w składzie: 1. ARCHITEKTURA, RZECZOZNAWSTWO MAJĄTKOWE, Katarzyna Boroń – Lider Konsorcjum, 2. Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego Kamila Magdalena Kwiatkowska, 3. Marek Pisarczyk165 980,00 zł5.02.20255.02.2025
31.12.2025
AT.RZP.2/2025
9693Realizacja zadania pn. "Ferie dla dzieci w Placówkach Wsparcia Dziennego"Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku10 000,00 zł3.02.202517.02.2025
10.03.2025
8/ZiSS/2025
9692Realizacja zadania pn. Wycieczka profilaktyczna "Młodzi bez uzależnień"Młodzieżowy Dom Kultury8 353,00 zł3.02.20253.02.2025
15.04.2025
7/ZiSS/2025
9691Wykonywanie usług na terenie miasta Słupska w przypadku wystąpienia zdarzeń z udziałem dzikich zwierząt lub zwierząt hodowlanych, stanowiących zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, mienia lub powodujących zakłócenia w prawidłowym funkcjonowaniu obiektów i terenów użyteczności publicznej.BADGER Ireneusz Litwin5 000,00 zł3.02.20251.01.2025
30.06.2025
SMIZK.C.BIZK.5535.28.2024
9690Plan znakowania zwierząt - chipowanie psów i kotówLecznica Weterynaryjna Andrzej Baczyński Lekarz Weterynarii4 000,00 zł31.01.202531.01.2025
30.11.2025
11/GKiOŚ/2025
9689Świadczenie usług polegających na przeprowadzaniu badań i sporządzaniu na piśmie wspólnych opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu, przez biegłych sądowych (lekarz psychiatra i psycholog, lekarz psychiatra i specjalista psychoterapii uzależnień albo lekarz psychiatra i specjalista w dziedzinie psychoterapii uzależnień) na potrzeby Miejskiej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku.lek. med. Jarosław Kaczmarek Specjalista Psychiatra, Robertem Szałek Specjalistą psychologii klinicznej30 000,00 zł31.01.20252.01.2025
31.12.2025
75/ZiSS/20024
9688Bieżąca konserwacja instalacji centralnego ogrzewania, instalacji centralnej ciepłej wody oraz węzła cieplnego w budynku przy ul. Francesco Nullo 4 w SłupskuENGIE EC SERWIS SP. Z O. O.16 383,60 zł29.01.20251.02.2025
31.01.2028
AT.2/2025
9687"Kontrola i konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu oddymiania, awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, przeciwpożarowego wyłącznika prądu oraz telewizji dozorowanej” zainstalowanych w budynku zlokalizowanym przy ul. Francesco Nullo 3 i 4, 76-200 SłupskZakład Instalatorstwa Elektrycznego mgr inż. Krzysztof Niedziela11 070,00 zł28.01.20251.02.2025
31.01.2028
AT.3/2025
9686Dokonywanie tłumaczeń w języku migowym umożliwiających obsługę w UM Słupsk osób niesłyszących i słabosłyszącychosoba fizyczna840,00 zł21.01.202522.01.2025
31.12.2025
ZKO.RKA.2600.2.2025
9685Wykonanie pieczątek, poduszek lub/i gumek do pieczątek na potrzeby UM Słupsk wraz z dostawąPrintylandia Leszek Frank6 450,00 zł21.01.202523.01.2025
31.12.2025
ZKO.RKA.2600.3.2025
9684Dofinansowanie zadania pn."Superwizja dla pracowników Zespołu ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej".Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku6 000,00 zł20.01.20251.02.2025
31.12.2025
6/ZiSS/2025
9683Dofinansowanie zadania pn."Superwizja dla pracowników Punktu Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Przemocy Domowej PIKBAZA".Miejski Ośrodek Pomocy w Rodzinie6 000,00 zł20.01.20251.02.2025
31.12.2025
5/ZiSS/2025
9682Prowadzenie punktu konsultacyjnego dla osób przejawiających zachowania przemocowe.Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku19 150,00 zł20.01.202521.01.2025
31.12.2025
4/ZiSS/2025
9681Dotacja do zadania pn: "Varietas Delectat"Stowarzyszenie PORT. Przestrzeń otwarta.40 000,00 zł16.01.202520.01.2025
31.12.2025
WiP.3037.4.2025
9680Ogłoszenie w prasie lokalnej Głos Pomorza, wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta SłupskaPolska Press Sp. z o.o ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa Nip: 5220103609396,06 zł14.01.202520.01.2025ZN.6840.2.2025.MK
9679Ogłoszenie w prasie lokalnej Głos Pomorza, wykaz nieruchomości stanowiących własność Skarbu PaństwaPolska Press Sp. z o.o ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa Nip: 522010360991,02 zł14.01.202520.01.2025ZN.6840.1.2025.MK

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek