Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
7100Kronika pamiątkowaINTROPAK Piotr Stec Pracownia Introligatorska ul. Sikorskiego 11, 76-200 Słupsk280,00 zł25.05.202025.05.2020
29.06.2020
AT-RA-II-2600.6.95.2020
7099Zakup nawozów do kwiatów x 16 sztuk i opasek zaciskowych (100 szt) x 15 opakowańCastorama Słupsk ul. Hubalczyków 2 76-200 Słupsk354,00 zł25.05.202025.05.2020
8.06.2020
AT-RA-II-2600.6.94.2020
7098Sprzedaż, dostawa oraz montaż wyposażenia budynku Nowego Teatru w ramach zadania pn. Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii - część II sprzęt AGDw&w design Katowice65 205,99 zł25.05.202025.05.2020
10.08.2020
SRZP.13/2020
7097Cyfryzacja powiatowej części zasobu geodezyjnego i kartograficznego wraz z integracją danych w systemie TurboEWID dla obrębów 12-20 Miasta Słupsk"ARCHUS" sp. z o.o., z siedzibą w Katowicach178 350,00 zł22.05.202022.05.2020
30.11.2020
SRZP.14/2020
7096Pelargonie 100 sztukCentrum Ogrodnicze Cyprys 76-251 Bolesławice900,00 zł21.05.202021.05.2020
10.06.2020
AT-RA-II-2600.6.92.2020
7095Zakup 10 szt. baterii do defibrylatora AEDParamedica Polska Sp. z o.o. Sp. k.135,30 zł21.05.202022.05.2020
22.06.2020
AT.RA.V.2600.6.93.2020
7094Zakup rękawic nitrylowych - 51 opakowań.DAKAR Sp. z o.o. Słupsk3 646,46 zł20.05.202020.05.2020
27.05.2020
BiZK-IV.3222.75.2020
7093Zakup termometrów bezdotykowych - 30 sztukApteka Dyżurna Słupsk8 099,70 zł20.05.202020.05.2020
3.06.2020
BiZK-IV.3222.74.2020
7092Demontaż okien skrzynkowych i wykonanie nowych,Zakład Usługowy Andrzej Baranowski ul. Witosa 45, 84-312 Cewice15 000,00 zł20.05.202020.05.2020
15.07.2020
AT.21/2020
7091Organizacja zajęć i imprez sportowych w ramach ogólnopolskiej akcji BiegamBoLubię SłupskFundacja Wychowanie przez Sport4 000,00 zł19.05.20204.05.2020
31.12.2020
PS.3037.2.2.5.2020
7090Zlecenie zadania uporządkowania terenu miejskiego położonego przy ul. Fałata (część działki nr 95/6 w obrębie 11)Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Słupsku200,00 zł18.05.202018.05.2020
4.07.2020
GKiOŚ-RGOK-IV.7031.3.2020
7089Zakup, dostawa i montaż wiaty rowerowej przy Pływalni Miejskiej w Słupsku, ul. Szczecińska 99AVA Seats sp z o. o.21 525,00 zł18.05.202018.05.2020
1.06.2020
SRZP.11.2020
7088Zakup, dostawa i montaż wiaty rowerowej na terenie dziedzińca (parkingu) przy budynku Ratusza - siedziby Urzędu Miejskiego w Słupsku.AVA Seats sp z o. o.27 675,00 zł18.05.202018.05.2020
1.06.2020
SRZP.10.2020
7087Sprzedaż, dostawa oraz montaż wyposażenia budynku Nowego Teatru w ramach zadania pn. Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii - część I elektronarzędziaFirma Handlowa Majster Robert Tubielewicz8 170,00 zł18.05.202018.05.2020
10.08.2020
SRZP.12/2020
7086Zamówienie na materiały remontowo-konserwacyjneFimal, ul. Bałtycka 3, 76-200 Słupsk1 200,00 zł14.05.2020czas nieokreślonyAT-RT-I.2600.4.2020
7085Zwiększenie wartości umowy nr ZP.28/2018 z dnia 15.05.2018 r. dot. zadania pn. "Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii" w ramach projektu pn. "Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska" o kwotę 47 300,00 zł. Całkowita kwota umowy: 14 000 236,45 zł.konsorcjum firm SIMA Sp. z o.o. Sp. k. "TECH_BUD" Adam KrawiecZwiększenie wartości umowy nr ZP.28/201814.05.2020czas nieokreślonyAneks nr 6 do umowy nr ZP.28/2018
7084dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania budynku mieszkalnegoosoba fizyczna3 000,00 zł14.05.202014.05.2020
15.05.2025
13/GKiOŚ/2020
7083dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania budynku mieszkalnegoosoba fizyczna3 000,00 zł14.05.202014.05.2020
15.05.2025
11/GKiOŚ/2020
7082dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnegoosoba fizyczna3 000,00 zł14.05.202014.05.2020
15.05.2025
18/GKiOŚ/2020
7081dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnegoosoba fizyczna3 000,00 zł14.05.202014.05.2020
15.05.2020
17/GKiOŚ/2020

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek