Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
6694Zakup koszulek z nadrukiem W. Stefańca w ramach realizacji projektu pn. „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”.Koszulka.pl Mikołaj Makówka, ul. Cieszyńska 194/1, 43-384 Jaworze4 526,40 zł9.12.20199.12.2019
31.12.2019
ZF-RR-II.042.2.25.2019
6693Zakup stołów cateringowych/bankietowych z dostawą w ramach realizacji projektu pn. „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”.HOME&GARDEN Sp. z o.o. sp. k., ul. Ceramiczna 15, 64-920 Piła636,00 zł9.12.20199.12.2019
31.12.2019
ZF-RR-IV.042.2.24.2019
6692Zakup antyram plastikowych z dostawą w ramach realizacji projektu pn. „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”Galeria Plakatu Przemysław Rutkowski, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok435,79 zł9.12.20199.12.2019
31.12.2019
ZF-RR.I.042.2.22.2019
6691Wydruk 300 szt. plakatów i 1000 szt. pocztówek w ramach realizacji projektu pn. „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”PPU Boxpol Sp. z o.o., ul. Wiejska 28, 76-200 Słupsk3 198,00 zł9.12.20199.12.2019
31.12.2019
ZF-RPF-V.042.23.7.2019
6690Listwy przypodłogowe x 9 szt., narożniki x 14 szt., zakończenia x 12 szt., klamka x 10 szt.FIMAL PSB Sp.. z o.o. ul. Bałtycka 3 76-200 Słupsk NIP 8392786748390,00 zł9.12.20199.12.2019
27.12.2019
AT-RAT-II-2600.6.226.2019
6689Zakup artykułów gospodarczychFimal - PSB Spółka z o .o.9.12.20192.01.2020
31.12.2020
AT. 36/2019
6688Wykonanie puzzli promocyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”.Lastadia Adam Lewandowski, ul. Skarpowa 7, 83-000 Pruszcz Gdański6 615,00 zł6.12.20196.12.2019
31.12.2019
ZF-RPF-V.042.23.6.2019
6687Wykonanie dokumentacji: inwentaryzacji urbanistycznej i koncepcji urbanistyczno-architektonicznej na potrzeby Miejscowego Planu RewitalizacjiWiktor Janusz ARCHIVJA ul.Kowalska 1, Słupsk45 000,00 zł6.12.20196.12.2019
23.12.2019
10/PP/2019
6686ChoinkaGospodarstwo Rolnicze Rafał Polanek ul. Gdańska 40 76-200 Słupsk160,00 zł6.12.20196.12.2019
16.12.2019
AT-RAT-II-2600.6.224.2019
6685Zakup materiałów gospodarczych.Castorama Polska Sp. z o.o. z siedziba w Warszawie10 000,00 zł6.12.20192.01.2020
31.12.2020
AT. 38/2019
6684Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na rzecz Miasta SłupskaPoczta Polska Spółka Akcyjna590 076,47 zł6.12.20191.01.2020
31.12.2020
ID 429912/G
6683Wykonanie prac naprawczych stolarki drzwiowej w gabinetach Prezydenta Miasta Słupska oraz wykonanie okna łukowego w pokoju nr 08.Zakład Usługowy Andrzej Baranowski ul. Witosa 45, 84-312 Cewice37 959,00 zł6.12.20196.12.2019
20.12.2019
AT. 33/2019
6682Zakup tuszu do plotera OCE TCS w kolorze czarnym x 2 sztukiMC-NOVA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Zakrzowska 21 H-3 51-318 Wrocław1 100,00 zł6.12.20196.12.2019
27.12.2019
AT-RAT-II-2600.6.223.2019
6681Usługa wymiany, montażu i podłączenia kamery przy ul. Konopnickiej-Kołłątaja w SłupskuSystemy, Dawid Krętkowski, ul. Krasińskiego 1, 76-200 Słupsk11 000,005.12.20195.12.2019
31.12.2019
SM-III.2600.48.2019
6680Usługa wykonania materiałów informacyjno-promocyjnych w postaci bawełnianych toreb z nadrukiem w ramach realizacji projektu pn. „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”JAKUB MIZIA AGENCJA REKLAMOWA JAROGRAF, ul. Chłapowskiego 31/18, 63-100 Śrem7 380,00 zł5.12.20195.12.2019
31.12.2019
ZF-RR.I.042.2.19.2019
6679Konserwacje listew przypodłogowych, naprawa sekretarzyka.Zakład Usługowy Andrzej Baranowski ul. Witosa 45, 84-312 Cewice1 000,00 zł5.12.20195.12.2019
23.12.2019
AT-2600.4.9.2019
6678dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnegoosoba fizyczna3 000,00 zł4.12.2019czas nieokreślony60/GKiOŚ/2019
6677dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnegoosoba fizyczna3 000,00 zł4.12.2019czas nieokreślony59/GKiOŚ/2019
6676dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnegoosoba fizyczna3 000,00 zł4.12.2019czas nieokreślony58/GKiOŚ/2019
6675dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnegoosoba fizyczna3 000,00 zł4.12.2019czas nieokreślony57/GKiOŚ/2019

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek