Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
5308Roboty budowlane - Instalacja fotowoltaiczna na dachu Przedszkola Miejskiego nr 32 przy ul. Kasztanowej 1 w Słupsku, zadanie pn.Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynkówB&Z Proenergy s.c Lębork44 649,00 zł16.07.201816.07.2018
17.08.2018
ZP.61/2018
5307Przewóz sprzętu wraz z załadunkiem i rozładunkiemASSPED984,00 zł12.07.201812.07.2018
8.08.2018
BiZK-IV.5555.5.2018
5306Zakup nawozu do kwiatówCastorama100,00 zł12.07.201812.07.2018
31.07.2018
AT-2600.6.27.2018
5305o świadczenie usługi w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy budynku/ów mieszkalnych wielorodzinnych w Słupsku przy ulicach Długiej i Płowieckiej wraz z nadzorem autorskimPGM Sp z o.o.10 000,00 zł11.07.201811.07.2018
30.11.2018
1/POM/2018
5304SŁUPSKIE DNI SENIORA 2018FUNDACJA INDYGO13 000,00 zł11.07.201818.06.2018
31.10.2018
DKS.3037.27.2018
5303Zakup fartuchów roboczych,klapekHurtownia BHP -MO190,00 zł11.07.201811.07.2018
27.07.2018
AT-2600.6.26.2018
5302Szklenie okienZakład Szklarski- Więckiewicz152,00 zł11.07.201811.07.2018
27.07.2018
AT-2600.6.25.2018
5301Organizacja i realizacja muralu Nilsa WestergardaSłupski Ośrodek Kultury11 000,00 zł9.07.20189.07.2018
15.10.2018
70/Ku/2018
5300fantom do nauki resucytacjiInternetowe Centrum Dystrybucji Sp. zo.o.972,00 zł9.07.20189.07.2018
24.07.2018
SM-III.2600.29.2018
5299usługa gastronomicznaRestauracja Anna De Croy Słupsk350,00 zł6.07.2018czas nieokreślony3040.84.2018
5298Nadzór inwestorski i konserwatorski w Ratuszu Miejskim w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3 i budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 1.Wyłączono jawność danych16 050,00 zł6.07.20186.07.2018
31.12.2018
AT.15/2018
5297Programowanie systemu SKD, karty zbliżenioweZAkład Instalatorstwa Eletrycznego-K.Niedziela435,42 zł6.07.20186.07.2018
6.08.2018
AT-2600.6.23.2018
5296Akcesoria instalacyjneFIMAL700,00 zł6.07.20186.07.2018
27.07.2018
AT-2600.6.22.2018
5295Przedmiot porozumienia dotyczy organizacji wypoczynku letniego - rozgrywek sportowych dla dzieci.Szkoła Podstawoa Nr 6 w Słupsku2 020,00 zł6.07.201811.07.2018
7.09.2018
32/PA/2018
5294Produkcja i emisja 12 odcinków programu informacyjnego dotyczących działań rewitalizacyjnych Miasta Słupska planowanych do realizacji w latach 2018-2025RELIVIDUM Jacek Szuba35 000,00 zł5.07.20185.07.2018
31.12.2018
3/ZF/2018
5293aneks umowy 12/Ku/2018Nowy Teatr im. Witkacego10 748 876,00 zł5.07.20185.07.2018
31.12.2020
aneks2_12/Ku
5292Zmiana dot. wystawiania faktur, zadanie pn. Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta, i Śródmieścia Miasta SłupskaSIGNUMZmiana dot. wystawiania faktur5.07.2018czas nieokreślonyAneks nr 1 do umowy nr ZP.48/2018
5291Roboty budowlane - wykonanie drogi gruntowej w obrębie ulic Owocowej i Duńskiej w Słupsku, zadanie pn.Uzbrojenie terenu osiedla "Owocowa"."HERKULES" Usługi Rozbiórkowo-Budowlane219 803,58 zł5.07.20185.07.2018
30.08.2018
ZP.55/2018
5290wykonanie usługi stolarskiejA.P. Meble Piotr Henicz, ul. Kościuszki 4, 77-230 Kępicee1800,004.07.20184.07.2018
22.09.2018
SM-III.2600.33.2018
5289usługa cateringuP.T.H.U Riweira Catering, Szymanowskiego 8A, Słupsk300,00 zł4.07.20184.07.2018
31.07.2018
SM.III.2600.34.2018

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek