Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
4248Sort mundurowy - bluzkaLPP S.A., ul. Łąkowa 39/44, 80-769 Gdańsk, Słupsk, ul. Tuwima 32-3331,00 zł31.05.201731.05.2017
9.06.2017
RZP.2600-6.220.2017
4247Sort mundurowy - czółenkaSklep Galanteryjno - Obuwniczy "WENECJA" Żaneta Krasucka, ul. Starzyńskiego 8, 76-200 Słupsk299,00 zł31.05.201731.05.2017
9.06.2017
RZP.2600-6.219.2017
4246BiurkoCentrum Kształcenia Praktycznego, ul. Koszalińska 5, 76-200 Słupsk1 382,24 zł31.05.201731.05.2017
14.06.2017
RZP.2600-6.218.2017
4245Artykuły gospodarczeFimal, ul. Bałtycka 3, 76-200 Słupsk655,00 zł31.05.201731.05.2017
30.06.2017
RZP.2600-6.217.2017
4244Kampania "do 100 tysięcy internautów" - 30 różnych memów dotyczących atrakcji w mieściePolska Press Sp. z o.o., ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa2 000,00 zł31.05.201731.05.2017
30.06.2017
RZP.2600-6.216.2017
4243Usługa gastronomicznaCentrum Kształcenia Praktycznego, ul. Koszalińska 5, 76-200 Słupsk100,00 zł31.05.201731.05.2017
1.06.2017
RZP.2600-6.215.2017
4242Zasuwki metaloweFimal, ul. Bałtycka 3, 76-200 Słupsk14,00 zł30.05.201730.05.2017
30.06.2017
RZP.2600-6.221.2017
4241Książki + usługa transportowaEMPIK, ul. Tuwima 32-33, 76-200 Słupsk250,00 zł30.05.201730.05.2017
9.06.2017
RZP.2600-6.214.2017
4240Zakup artykułów gospodarczychSIMBHP Sp. J., Słupsk220,00 zł29.05.201729.05.2017
15.06.2017
RZP.2600-6.207.2017
4239Zakup kwiatówKwiaciarnia "Lilia"40,00 zł29.05.201729.05.2017
31.05.2017
RZP.2600-6.236.2017
4238Zakup pralki automatycznej na potrzeby Wydziału Organizacji Urzędu.POMORZE, Słupsk1 200,00 zł29.05.201729.05.2017
1.06.2017
RZP.2600-6.211.2017
4237Usługi pralnicze w okresie od czerwca do grudnia 2017 r.Pralnia TEXI, Słupsk1 000,00 zł29.05.201729.05.2017
29.12.2017
RZP.2600-6.212.2017
4236Zakup pojemników do transportu akt.Castorama, Słupsk840,00 zł29.05.201729.05.2017
30.06.2017
RZP.2600-6.213.2017
4235Usługa kominiarska na nieruchomości zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Słupsku przy ul. Lotha 25A.Zakład Kominiarski Kocieniewski Jan, Słupsk100,00 zł29.05.201729.05.2017
10.06.2017
RZP.2600-6.204.2017
4234Zakup baterii.Castorama, Słupsk90,00 zł29.05.201729.05.2017
31.05.2017
RZP.2600-6.208.2017
4233Zakup rolet okiennych.Castorama, Słupsk150,00 zł29.05.201729.05.2017
1.06.2017
RZP.2600-6.205.2017
4232Zakup zabawek do słupskich przedszkoli z okazji Dnia Dziecka.Mospol, Słupsk2 000,00 zł29.05.201729.05.2017
1.06.2017
RZP.2600-6.209.2017
4231Zakup wody mineralnej na potrzeby Straży Miejskiej.Jeronimo Martins Polska S.A. - sklep Biedonka, Słupsk150,00 zł29.05.201729.05.2017
30.06.2017
RZP.2600-6.210.2017
4230Zakup albumów "Słupsk - dawniej Stolp na pocztówkach" na potrzeby USC.Grawipol, Słupsk570,00 zł29.05.201729.05.2017
5.06.2017
RZP.2600-6.203.2017
4229Zakup kubków z logo "Super Słupsk" na potrzeby USC.Fundacja Partnerstwo Dorzecze Słupi, Słupsk880,00 zł29.05.201729.05.2017
5.06.2017
RZP.2600-6.202.2017

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek