Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
494Dotyczy zakupu artykułów RTV.RTV Euro AGD, Słupsk370,00 zł14.04.201414.04.2014
21.04.2014
A.RRB.II.2600-6.187.2014
493Dotyczy zakupu artykułów gospodarczych.PHU Neo, Słupsk100,00 zł14.04.201414.04.2014
21.04.2014
A.RRB.II.2600-6.184.2014
492Dotyczy oprawy dyplomu.Edmund Więckiewicz, Słupsk50,00 zł11.04.201411.04.2014
18.04.2014
A.RRB.II.2600-6.181.2014
491Dotyczy zakupu druków.Kartodruk, Słupsk4 184,15 zł11.04.201411.04.2014
18.04.2014
A.RRB.II.2601-1.4.2014
490Dotyczy zakupu ramek do dyplomów.Edmund Więckiewicz, Słupsk200,00 zł11.04.201411.04.2014
18.04.2014
A.RRB.II.2600-6.180.2014
489Dotyczy usługi utylizacji zniszczonych, zużytych i nieaktualnych pieczątek.Dokumenta, Gdynia700,00 zł11.04.201411.04.2014A.RRB.II.2600-6.182.2014
488Dotyczy zakupu wyposażeniaMAK-DET, Słupsk21,00 zł11.04.201411.04.2014A.RRB.II.2600-6.179.2014
487Dotyczy zakupu art. gospodarczychFimal, Słupsk55,00 zł11.04.201411.04.2014A.RRB.II.2600-6.178.2014
486Udział pracownika Urzędu Miejskiego w Słupsku w III Międzynarodowym Kongresie Rewitalizacji Miast "Rewitalizacja w polityce miejskiej"Instytut Rozwoju Miast, Kraków850,00 zł11.04.20144.06.2014
6.06.2014
OK-RO-II.2343.43.2014
485Dotyczy zakupu usługi przedłużenia okresu ważności domeny slupsk.euNazwa PL61,50 zł10.04.201431.05.2014
31.05.2015
I-VIII.032.1.2014
484Realizacja zadania publicznego pod nazwą: ''Organizacja i przeprowadzenie SŁUPSKIEJ OLIMPIADY MŁODZIEŻY".Słupski Szkolny Związek Sportowybez skutków finansowych10.04.20142.01.2014
31.12.2014
ANEKS Nr 1 do umowy GPM-NGO-IV.3037.37.2014
483Dotyczy zakupu obuwia.SIMBHP, Słupsk650,00 zł10.04.201410.04.2014
17.04.2014
A.RRB.II.2600-6.175.2014
482Wsparcie realizacji zadania publicznego pod nazwą: "Dzień Kaszubski w Słupsku"Zarząd Główny Zrzeszenia Kaszubsko - Pomorskiegobez skutków finansowych10.04.20141.03.2014
15.05.2014
Aneks Nr 1 do umowy GPM-NGO-IV.3037.59.2014
481Dotyczy przedłużenia okresu ważności domeny slupsk.euNetArt, Kraków100,00 zł10.04.201410.04.2014A.RRB.II.2600-6.177.2014
480Zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej. Środki finansowe z PFRON.NS ZOZ "Vitrodent" S.C. w Slupsku33 988,00 zł10.04.201410.04.2014
10.04.2017
16/ZiSS/14
479Udział pracownika Urzędu Miejskiego w Słupsku w Ogólnopolskim Seminarium SekretarzyMUNICIPIUM S.A., Warszawa590,00 zł10.04.20143.06.2014
4.06.2014
OK-RO-II.0351.21.2014
478Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i bębnów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz tonerów do drukarek laserowych Urzędu Miejskiego w Słupsku.GOLDEN LINE Paweł Dostych, Rzeszów16 906,35 zł10.04.201426.05.2014
31.08.2015
A.RZP. 53/2014
477Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek Urzędu Miejskiego w Słupsku, tj. tonerów, tuszy, kaset i bębnów."PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w Łodzi74 961,72 zł10.04.201410.04.2014
31.08.2015
A.RZP. 52/2014
476Świadczenie usług terapeutycznych dla osób uzależnionych od alkoholu i osób współuzależnionych zamieszkałych na terenie miasta Słupska.Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Słupsk31 600,00 zł9.04.20141.04.2014
31.12.2014
46/PA/2014
475Wykonanie kartek świątecznych.Zakład Poligraficzny "Grawipol" G. Zblewska i Wspólnicy Sp.J.600,00 zł9.04.20149.04.2014
25.04.2014
A.RRB.II.2600-6.173.2014

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek