Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
2535Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Badania lekarskie pracowników SOSiR.Samodzielny publiczny miejski zakład opieki zdrowotnej w Słupsku383,68 zł31.01.201931.01.2019253/2019/VAT
2534Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Utrzymanie czystości w Parku Kulturowym Klasztorne Stawy.Ogrody s.c.1 338,67 zł31.01.201931.01.201934/01/2019
2533Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Konsultacje i pomoc techniczna z zakresuInpro Słupsk553,50 zł31.01.201931.01.2019025/19
2532Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Usługa prowadzenia indywidualnych i grupowych nauk pływania.K213 828,00 zł31.01.201931.01.201904/01/2019
2531Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do naprawy stołów i wykonania wieszaków w pomieszczeniach na Stadionie GRYF.STOL-MEB Słupsk1 500,00 zł31.01.201931.01.2019FV/6/19
2530Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup znaczka okolicznościowego.Mądro Tatiana Metaloplastyka1 599,00 zł30.01.201930.01.201913/2019
2529Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody.Wodociągi Słupsk32,95 zł30.01.201930.01.20190002588/2019
2528Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów biurowych.RODAN sp. z o.o330,69 zł30.01.201930.01.20192214/01/2019/SŁ
2527Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Środki czystości.SIM BHP sp.jawna639,10 zł29.01.201929.01.201920190129-2323
2526Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do bieżących prac konserwacyjnych.FIMAL PSB sp. z o.o109,41 zł29.01.201929.01.2019F090231/19/01-05
2525Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o104,98 zł29.01.201929.01.2019F090172/19/01-05
2524Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.CASTORAMA55,98 zł29.01.201929.01.20195278/8057/2019
2523Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup pralko - suszarki do prania odzieży na obiekcie pływalni.Media Markt Polska sp. z o.o1 799,00 zł29.01.201929.01.201960065120
2522Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk964,34 zł29.01.201929.01.20190002590/2019
2521Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci na półkolonii organizowanych przez SOSiRP.T.H.U Riwiera Catering4 410,00 zł28.01.201911.02.2019
22.02.2019
59/2019
2520Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk333,12 zł28.01.201928.01.20190002357/2019
2519Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup czajnika elektrycznego.NEONET S.A.109,99 zł28.01.201928.01.2019FS-V4/00000324/2019
2518Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup naklejek na pojemniki do segregacji odpadów.CASTORAMA42,96 zł25.01.201925.01.20194386/8057/2019
2517Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup pokrywy do skrzyni na sprzęt do pływania.FACH - PAK sp. z o.o184,50 zł25.01.201925.01.201959/01/2019
2516Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup soli drogowej do usunięcia oblodzenia na parkingu i stopniach przed halą i pływalnią.FIMAL PSB sp. z o.o19,90 zł25.01.201925.01.2019F088628/19/01-05

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek