Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
2515Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup dozowników do mydła na potrzeby COB.FIMAL PSB sp. z o.o159,40 zł25.01.201925.01.2019F088552/19/01-05
2514Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wykonanie badań bakteriologicznych wody na pływalni krytej.SGS Polska sp. z o.o209,10 zł25.01.201925.01.201910124412
2513Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wycinka drzewOgrody s.c10 530,00 zł24.01.201924.01.2019
28.02.2019
54/2019
2512Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Olej napędowy do rolby służącej do pielęgnacji tafli loduPrzedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku76,79 zł24.01.201924.01.2019SSP/25/1/2019
2511Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do bieżących prac konserwacyjnych i remontowych.CASTORAMA763,66 zł24.01.201924.01.20194233/8057/2019
2510Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów papierniczych dla uczestników półkolonii zimowych 2019r.RODAN sp. z o.o116,79 zł24.01.201924.01.20191776/01/2019/SŁ
2509Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek.RODAN sp. z o.o1 326,88 zł24.01.201924.01.20191807//01/2019/SŁ
2508Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)przewozy podopiecznych z półkoloniiNord Expres Sp. zo.o.648,00 zł23.01.201914.02.2019
22.02.2019
50/2019
2507Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Oszklenie drzwi szkłemUsługowy Zakład Szklarski Słupsk307,50 zł23.01.201923.01.201915/2019
2506Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup druków gotowych na potrzeby administracji SOSiR.RODAN sp. z o.o52,89 zł23.01.201923.01.20191742/01/2019/SŁ
2505Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów elektrycznych.FIMAL PSB sp. z o.o49,45 zł23.01.201923.01.2019F087323/19/01-05
2504Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup artykułów spożywczych dla uczestników.Makro punkt słupsk330,58 zł23.01.201923.01.20190/0(053)0004/023010
2503Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup papieru ksero.RODAN sp. z o.o240,00 zł22.01.201922.01.20191638/01/2019/SŁ
2502Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup oleju napędowego do ciągnika.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku94,40 zł22.01.201922.01.2019SSP/20/1/2019
2501Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody.Wodociągi Słupsk6,37 zł22.01.201922.01.20190001919/2019
2500Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup środków czystości.SIM BHP sp.jawna88,98 zł21.01.201921.01.201920190121-1576
2499Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów i wyposażenia.FIMAL PSB sp. z o.o323,39 zł21.01.201921.01.2019F086211/19/01-05
2498Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup oleju napędowego.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku94,40 zł21.01.201921.01.2019SSP/19/1/2019
2497Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Olej napędowy przeznaczony do samochodu służbowego.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku313,17 zł21.01.201921.01.2019SSP/18/1/2019
2496Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów i wyposażenia.FIMAL PSB sp. z o.o166,36 zł18.01.201918.01.2019F085145/19/01-05

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek