Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
2495Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup śrub rzymskich do mocowania koszy na hali GRYFIA.FIMAL PSB sp. z o.o103,34 zł18.01.201918.01.2019F085335/19/01-05
2494Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do bieżących prac konserwacyjnych.FIMAL PSB sp. z o.o467,06 zł18.01.201918.01.2019F085250/19/01-05
2493Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wykonanie badań bakteriologicznych na pływalni krytej.SGS Polska sp. z o.o209,10 zł18.01.201918.01.201910123366
2492Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Remont pomieszczenia w budynku przy stadionie GRYFPrzedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMAGRA Slupsk17 449,76 zł17.01.201921.01.2019
2.02.2019
39/2019
2491Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wywóz odpadówPGK Słupsk34 917,61 zł17.01.201917.01.2019
31.12.2019
619/2019
2490Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup oleju napędowego do rolby.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku94,00 zł17.01.201917.01.2019SSP/16/1/2019
2489Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup narzędzi na wyposażenie stadionu GRYF.FIMAL PSB sp. z o.o332,54 zł17.01.201917.01.2019F084774/19/01-05
2488Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup narzędzi na wyposażenie Stadionu GRYF.FIMAL PSB sp. z o.o332,54 zł17.01.201917.01.2019F084774/19/01-05
2487Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup pojemników do segregacji odpadów.PGK sp. z o.o2 232,00 zł17.01.201917.01.2019FVL/01//2019/00154
2486Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup lamp halogenowych do wymiany na hali GRYFIA.SEPIX sp.jawna572,39 zł16.01.201916.01.2019F/0372/01/19/G
2485Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup narzędzi na wyposażenie Stadionu GRYF.FIMAL PSB sp. z o.o556,33 zł16.01.201916.01.2019F084279/19/01-05
2484Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o534,24 zł16.01.201916.01.2019F084174/19/01-05
2483Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup wody dla pracowników.Makro punkt słupsk65,09 zł16.01.201916.01.20190/0(053)0004/016008
2482Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk450,46 zł16.01.201916.01.20190000945/2019
2481Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Środki czystości.SIM BHP sp.jawna841,90 zł15.01.201915.01.201920190115-1130
2480Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.Hurtownia Stali Rzemiosło209,21 zł15.01.201915.01.201900084F
2479Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o135,14 zł15.01.201915.01.2019F083382/19/01-05
2478Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup flag na potrzeby obiektu PKSiR.FIMAL PSB sp. z o.o97,54 zł15.01.201915.01.2019F083709/19/01-05
2477Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup czepków do odsprzedaży w sklepiku na pływalni SOSiR.CROWELL1 052,39 zł14.01.201914.01.2019FV/24/2019
2476Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały biurowe.RODAN sp. z o.o237,69 zł14.01.201914.01.2019F1008/01/2019/SŁ

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek