Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
2395Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup nagród na bieg Grand Prix organizowany 30 grudnia 2018 przez Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w SłupskuFundacja Partnerstwo Dorzecze Słupi68,00 zł13.12.201813.12.2018FVKL/18/191
2394Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Identyfikator do oznaczania kluczy.FIMAL PSB sp. z o.o310,58 zł12.12.201812.12.2018F070348/18/12-05
2393Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Woda dla pracowników SOSiR.Makro punkt słupsk68,71 zł12.12.201812.12.2018053/0002/346028
2392Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup urządzeń fiskalnych, usługi wdrożenia oraz odczytu pamięci fiskalnej z urządzeń podlegających wymianie.ADD Przedsiębiorstwo Wdrożeniowe11 934,38 zł12.12.201812.12.2018132/MAG/12/2018
2391Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk418,76 zł12.12.201812.12.20180072289/2018
2390Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk15 165,07 zł12.12.201812.12.20180072549/2018
2389Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za zużytą energię elektryczną.TAURON18 547,58 zł11.12.201811.12.2018O/S1/0143146/18
2388Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wykonanie usługi przeglądu technicznego pojazdu służbowego.Polski Związek Motorowy Okręgowy Zespół Działalności Gospodarczej sp. z o.o99,00 zł11.12.201811.12.2018309/12/2018/Sp SLSkp
2387Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody.Wodociągi Słupsk253,69 zł11.12.201811.12.20180072164/2018
2386Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę paliwa gazowego.PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o528,10 zł11.12.201811.12.2018839306/2/2018/F
2385Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów i wyposażenia.FIMAL PSB sp. z o.o125,09 zł10.12.201810.12.2018F068767/18/12-05
2384Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Środki czystości.SIM BHP sp.jawna96,92 zł10.12.201810.12.201820181210-0731
2383Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały biurowe.RODAN sp. z o.o45,86 zł10.12.201810.12.2018764/12/2018/SŁ
2382Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów z przeznaczeniem na prace konserwatorskie.FIMAL PSB sp. z o.o144,21 zł10.12.201810.12.2018F068705/18/12-05
2381Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup plastikowych miseczek i łyżek.Makro punkt słupsk35,84 zł10.12.201810.12.20180/0(053)0003/344029
2380Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Należność z tytułu materiałów i wyposażenia oraz usługi kurierskiej.Morele.net933,90 zł10.12.201810.12.2018FS-22548/12/2018/SOS
2379Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Usługa wywozu nieczystości.PGK sp. z o.o726,52 zł10.12.201810.12.2018FVL/12/2018/00111
2378Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Przegląd i konserwacja kotła gazowego.SLAWFIX serwis kotłów c.o.307,50 zł8.12.20188.12.20184/12/2018
2377Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Monitory komputerowe.KOMUTRONIK1 467,00 zł7.12.20187.12.2018FN-321000/2018/12/02029
2376Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Należność z tytułu zakupu urządzeń do inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia.DYMICOM2 190,48 zł7.12.20187.12.2018T07401/G/2018

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek