Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
2135Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów z przeznaczeniem na prace konserwatorskie.FIMAL PSB sp. z o.o304,06 zł21.08.201821.08.2018F007642/18/08-05
2134Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej Parku Kulturowego Klasztorne Stawy w Słupsku ul. Św. Klary z AsyżuStudio Architektury Krajobrazu Słupsk10 455,00 zł20.08.201820.08.2018
28.09.2018
431/2018
2133Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup środków czystości na potrzeby SOSiRSIM BHP sp.jawna567,72 zł20.08.201820.08.201820180820-1597
2132Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Pranie pościeli hotelowej na stadionie 650-lecia.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BIELIK"267,65 zł20.08.201820.08.201832/08/2018
2131Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Naprawa kratek w szatniach na obiekcie stadionu 650-lecia.FIMAL PSB sp. z o.o542,38 zł20.08.201820.08.2018F006851/18/08-05
2130Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o59,02 zł17.08.201817.08.2018F005757/18/08-05
2129Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ściekówWodociągi Słupsk672,43 zł17.08.201817.08.20180046177/2018
2128Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do drobnych remontówFIMAL PSB sp. z o.o59,02 zł17.08.201817.08.2018F005757/18/08-05
2127Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do drobnych remontówFIMAL PSB sp. z o.o59,02 zł17.08.201817.08.2018F005757/18/08-05
2126Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup dętki do pojazdu MELEX.Przedsiębiorstwo Agroma sp. z o.o45,01 zł17.08.201817.08.201820/2018/08/04479
2125Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Okresowy przegląd techniczny aparatu wykonany u klienta.ASTAR sp. z o.o912,66 zł16.08.201816.08.2018FS/03115/K/2018
2124Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów i wyposażenia.FIMAL PSB sp. z o.o59,59 zł16.08.201816.08.2018F005039/18/08-05
2123Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Ostrzenie łańcucha.FIMAL PSB sp. z o.o30,00 zł16.08.201816.08.2018U004562/18/08-05
2122Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Faktura za zakup szczotek do czyszczenia kuwet pomiarowych komputerów.Prohaccp sp z o.o.244,77 zł14.08.201814.08.2018FA/000419/08/2018
2121Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej drzewa rosnącego w PKiW w SłupskuZakład Urządzania i konserwacji zieleni "FLOREX"123,00 zł14.08.201814.08.2018F0771/2018
2120Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata z tytułu realizacji zakupu komputera przenośnego wraz ze stacją dokującą.Mavaro.pl2 030,00 zł14.08.201814.08.2018FV/1698/2018
2119Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody.Wodociągi Słupsk6,37 zł14.08.201814.08.20180046084/2018
2118Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Pranie pościeli hotelowej na stadionie.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BIELIK"228,29 zł13.08.201813.08.201822/08/18
2117Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do naprawy furtki wejściowej i ogrodzenie terenu Parku Kulturowego Klasztorne Stawy.FIMAL PSB sp. z o.o52,53 zł13.08.201813.08.2018F003912/18/08-05
2116Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Środki czystości na potrzeby SOSiR.SIM BHP sp.jawna593,93 zł10.08.201810.08.201820180810-0932

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek