Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
1855Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk1 194,83 zł26.04.201826.04.20180021923/2018
1854Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do bieżących prac konserwacyjnych na obiekcie stadionu.FIMAL PSB sp. z o.o287,92 zł25.04.201825.04.2018F041103/18/04-05
1853Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wymiana butli CO2.PPHU "ZUPROM" Kobylnica98,40 zł25.04.201825.04.2018R/2018/149
1852Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wymiana butli CO2.PPHU "ZUPROM" Kobylnica98,40 zł25.04.201825.04.2018R/2018/149
1851Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup mieszanki drogowej oraz usługa transportu niezbędnego do utwardzenia parkingu oraz ciągów pieszych na orliku.BRANDT Usługi ziemne i ogólnobudowlane615,00 zł25.04.201825.04.201812/04/2018
1850Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Monitoring pożarowy na obiekcie.TP TELTECH sp z o.o467,40 zł25.04.201825.04.20181368/20148/PG
1849Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup pucharu.Sport-Turystyka150,00 zł25.04.201825.04.2018
26.04.2018
215/04/2018
1848Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)dostawa sprzętu dla SOSiR Słupsk - Orbitek Kettler Skylon 10Proactive Warszawa7 490,00 zł24.04.201824.04.2018
8.05.2018
220/2018
1847Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Realizacja usługi badania wody basenowej na pływalni SOSiR.SGS Polska sp. z o.o116,85 zł24.04.201824.04.201810077082
1846Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów z przeznaczeniem na prace konserwatorskie na pływalni/hali.FIMAL PSB sp. z o.o20,71 zł24.04.201824.04.2018F040350/18/04-05
1845Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów z przeznaczeniem na prace konserwatorskie.FIMAL PSB sp. z o.o719,27 zł24.04.201824.04.2018F040348/18/04-05
1844Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów i wyposażenia do bieżących prac konserwacyjnych.FIMAL PSB sp. z o.o186,17 zł20.04.201820.04.2018F038271/18/04-05
1843Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Papier ksero.RODAN sp. z o.o216,40 zł20.04.201820.04.20181366/04/2018/SŁ
1842Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk372,75 zł20.04.201820.04.20180021268/2018
1841Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Środki czystości na potrzeby SOSiR.SIM BHP sp.jawna594,75 zł20.04.201820.04.201820180419-1537
1840Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Papier ksero na potrzeby SOSiR.RODAN sp. z o.o216,40 zł20.04.201820.04.20181366/04/2018/SŁ
1839Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Tusze oraz tonery na potrzeby SOSiR zgodnie z umową.PRIMO Hurtownia papiernicza174,00 zł19.04.201819.04.20183094/2018
1838Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Środki czystości.SIM BHP sp.jawna594,75 zł19.04.201819.04.201820180419-1537
1837Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup mebli do nowego pomieszczenia administracyjnego w hali GRYFIA.STOL-MEB Słupsk7 800,01 zł19.04.201819.04.201816/2018
1836Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Olej napędowy ON.Oktan Sp.jawna332,50 zł19.04.201819.04.2018FF/5116/2018/6

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek