Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
1735Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Środki czystości.SIM BHP sp.jawna726,49 zł21.03.201821.03.20181587/03/2018
1734Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do usunięcia awarii instalacji wodnej na Zespole Boisk Moje Boisko Orlik 2012.FIMAL PSB sp. z o.o11,61 zł21.03.201821.03.2018F022803/18/03-05
1733Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Papier ksero.RODAN sp. z o.o216,40 zł21.03.201821.03.20181653/03/2018/SŁ
1732Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Papier ksero.RODAN sp. z o.o216,40 zł21.03.201821.03.20181653/03/2018/SŁ
1731Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Pranie pościeli hotelowej zgodnie z umową.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BIELIK"253,87 zł21.03.201821.03.201803/03/18
1730Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Pranie pościeli hotelowej zgodnie z umową.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BIELIK"253,87 zł21.03.201821.03.201803/03/18
1729Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wymiana i modernizacja rozdzielnicy elektrycznej położonej w pomieszczeniu ratowników w budynku pływalni krytej przy ul. Szczecińskiej 99 w SłupskuDromar Włynkówko6 364,43 zł20.03.201820.03.2018
30.03.2018
157/2018
1728Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Farba do prac konserwacyjnych na Zespole Boisk Orlik 2012FIMAL PSB sp. z o.o17,91 zł20.03.201820.03.2018F022266/18/03-05
1727Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Usługa napełnienia butli argonem."Tech-Mix"50,00 zł20.03.201820.03.2018FA/247/03/2018
1726Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wymiana butli CO2.PPHU "ZUPROM" Kobylnica98,40 zł20.03.201820.03.2018R/2018/106
1725Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk404,46 zł20.03.201820.03.20180015023/2018
1724Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.Energa - operator S.A124,85 zł19.03.201819.03.20188980580000/FED/00007/2018
1723Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Pakiet strony BIP, Abonament 12 miesięcyInterefekt299,00 zł19.03.201819.03.2018658/18
1722Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Faktura korygująca do faktury FV/02V2018V007/62.PGK sp. z o.o32,40 zł19.03.201819.03.2018FK/2018/00031/U
1721Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do prac konserwacyjnych.FIMAL PSB sp. z o.o198,61 zł19.03.201819.03.2018F021697/18/03-05
1720Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Czajnik gorenje.NEONET S.A.109,00 zł19.03.201819.03.2018FS-V4/00001391/2018
1719Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Realizacja usługi badania wody basenowej na pływalni SOSiR.SGS Polska sp. z o.o120,54 zł19.03.201819.03.2018FV10070860
1718Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Tusze oraz tonery do drukarek na potrzeby SOSiR.PRIMO Hurtownia papiernicza185,98 zł19.03.201819.03.2018
26.03.2018
2447/2018
1717Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Tusze oraz tonery do drukarek na potrzeby SOSiR.PRIMO Hurtownia papiernicza185,98 zł19.03.201819.03.2018
26.03.2018
2447/2018
1716Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do odświeżania pokoi na obiekcie stadionu 650-lecia.FIMAL PSB sp. z o.o1 077,87 zł16.03.201816.03.2018
19.03.2018
F021350/18/03-05

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek