Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
1615Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Badania wody basenowej na pływalni SOSiR.SGS Polska sp. z o.o1 423,11 zł21.02.201821.02.201810066808
1614Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów z przeznaczeniem na prace konserwatorskie.FIMAL PSB sp. z o.o735,28 zł21.02.201821.02.2018F009419/18/02-05
1613Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup rolek z przeznaczeniem do stojaka na wykładzinę na parkiet.Hurtownia stali "Rzemiosło"108,01 zł21.02.201821.02.2018
27.02.2018
00301F
1612Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały na wyposażenie PKSiR.FIMAL PSB sp. z o.o2 619,00 zł20.02.201820.02.2018F008881/18/02-05
1611Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do bieżących prac konserwatorskich.FIMAL PSB sp. z o.o44,11 zł20.02.201820.02.2018F008891/18/02-05
1610Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Propan butan do rolby do pielęgnacji tafli sztucznego lodowiska.FIMAL PSB sp. z o.o220,02 zł20.02.201820.02.2018F008549/18/02-05
1609Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk444,61 zł20.02.201820.02.20180007686/2018
1608Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Szkolenie.Egitim.pl324,00 zł19.02.201819.02.2018104/2018
1607Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Szkolenie.Egitim.pl324,00 zł19.02.201819.02.2018104/2018
1606Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do drobnych remontów.CASTORAMA197,04 zł19.02.201819.02.20189597/8057/2018
1605Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Druki gotowe na potrzeby SOSiR.RODAN sp. z o.o22,53 zł19.02.201819.02.20181184/02/2018/SŁ
1604Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Pilot do centralki uruchamiającej mechanizm otwierania i zamykania bramy w PKSiR.FREZMET150,00 zł16.02.201816.02.2018
8.03.2018
FV/52/03/2018
1603Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup nawiernicy w celu przeniesienia punktu poboru wody w maszynowni pływalni.DUKAT129,00 zł16.02.201816.02.2018FS-189/02/2018/D1
1602Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wykonanie badań dodatkowych w związku z obecnością bakterii.Powiatowa stacja sanitarno-epidemiologiczna230,69 zł16.02.201816.02.2018F0051/PBW/2018
1601Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów w związku z awarią na pływalni.FIMAL PSB sp. z o.o25,93 zł16.02.201816.02.2018F007203/18/02-05
1600Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Propan butan do rolby do pielęgnacji tafli sztucznego lodowiska.FIMAL PSB sp. z o.o110,01 zł16.02.201816.02.2018F006973/18/02-05
1599Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów i wyposażenia w PKSiR.Pol sport1 238,59 zł16.02.201816.02.2018FVS-2018/02/0057
1598Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do drobnych remontów.FIMAL PSB sp. z o.o1 547,52 zł16.02.201816.02.2018
22.02.2018
F009706/18/02-05
1597Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Pojemnik do kosza.Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe885,60 zł16.02.201816.02.2018
23.02.2018
231/01
1596Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Mleko dla pracowników SOSiR.Makro punkt słupsk24,57 zł15.02.201815.02.20180530002/046024

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek