Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
1515Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup wody na półkolonie zimowe 2018 organizowane przez SOSiR.Makro punkt słupsk158,67 zł26.01.201826.01.2018(053)0003/026063
1514Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Faktura za monitoring pożarowy na obiekcie SOSiR.TP TELTECH sp z o.o467,40 zł26.01.201826.01.20180243/2018/F/PG
1513Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Propan butan do rolby do pielęgnacji tafli sztucznego lodowiskaFIMAL PSB sp. z o.o165,02 zł26.01.201826.01.2018F091226/18/01-05
1512Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Środki czystości na potrzeby SOSiR.SIM BHP sp.jawna635,04 zł26.01.201826.01.2018
29.01.2018
2083/01/2018
1511Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Przewozy uczestników półkolonii organizowanych przez Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w SłupskuPrzedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej561,60 zł25.01.201829.01.2018
9.02.2018
45/2018
1510Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Gablota plexi o wymiarach 45/110 cm."Kolor"1 353,00 zł25.01.201825.01.2018
20.02.2018
55/02/2018
1509Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Czajnik elektryczny.NEONET S.A.259,98 zł25.01.201825.01.2018FS-V4/00000385/2018
1508Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały na prace konserwacyjno remontowe.FIMAL PSB sp. z o.o80,76 zł25.01.201825.01.2018F090907/18/01-05
1507Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Redukcja do podłączenia węża do hydrantu w celu napełniania wodą rolby.Agroma sp z o.o48,39 zł25.01.201825.01.201820/2018/01/00338
1506Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Olej napędowy.Oktan Brzeski304,16 zł25.01.201825.01.2018FF/1031/2018/6
1505Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Brakowanie dokumentacjiZakład Usług Archiwalnych Słupsk3 500,00 zł25.01.201825.01.20182/2018
1504Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Remont pomieszczenia socjalnego SOSiR.Inp Słupsk246,00 zł25.01.201825.01.2018
30.01.2018
05/01/2018
1503Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wykonanie usługi wymiany filtrów i oleju w traktorku STIGA PARK.FIMAL PSB sp. z o.o369,00 zł24.01.201824.01.2018
14.02.2018
FU000251/18/02-05
1502Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały biurowe na potrzeby SOSiR.RODAN sp. z o.o194,54 zł24.01.201824.01.20181856/01/2018/SŁ
1501Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do prac konserwacyjno remontowych w pomieszczeniach socjalnych i warsztatowym.FIMAL PSB sp. z o.o38,21 zł24.01.201824.01.2018F090399/18/01-05
1500Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup dotyczy materiałów do zajęć prowadzonych podczas półkolonii organizowanych przez SOSiR.RODAN sp. z o.o215,78 zł24.01.201824.01.20181769/01/2018/SŁ
1499Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Artykuły spożywcze na potrzeby półkolonii prowadzonych przez SOSiR.Makro punkt słupsk63,06 zł24.01.201824.01.20180530002/024022
1498Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do drobnych remontów.FIMAL PSB sp. z o.o510,55 zł23.01.201823.01.2018F089571/18/01-05
1497Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk444,61 zł22.01.201822.01.2018F0000913/2018/SOSIR
1496Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały elektryczne.FIMAL PSB sp. z o.o1 225,45 zł22.01.201822.01.2018
23.01.2018
F089727/18/01-05

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek