Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
1475Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Otulina izolacyjna na wykonanie izolacji rur wentylacyjnych na dachu budynku w PKSiR.Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "DUKAT"44,77 zł15.01.201815.01.2018FS-154/01/2018/D1
1474Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do drobnych remontów.FIMAL PSB sp. z o.o59,40 zł15.01.201815.01.2018F086112/18/01-05
1473Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Pranie pościeli hotelowej internatu sportowego na stadionie.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BIELIK"584,50 zł15.01.201815.01.20185/01/2018
1472Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Badania wody basenowej zgodnie z zawartą umową.SGS Polska sp. z o.o233,70 zł15.01.201815.01.201810061577
1471Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Tabliczki informacyjne.TRAFIC Zakład Usług Inżynierskich sp. z o.o319,80 zł15.01.201815.01.2018
19.01.2018
12/2018
1470Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Świadczenie usług dystrybucji (Orlik -.B.Krzywoustego)Energa - operator S.A1 759,51 zł14.01.201814.01.20180989831000/FED/00016/2018
1469Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opracowanie dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa -wymagania w zakresie bezpieczeństwa informacji dla jednostek organizacyjnych Miasta SłupskaAuditor Gdańska4 920,00 zł12.01.201812.01.2018
29.01.2018
20a/2018
1468Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do drobnych remontów.FIMAL PSB sp. z o.o113,43 zł12.01.201812.01.2018F084951/18/01-05
1467Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do drobnych remontów.FIMAL PSB sp. z o.o15,01 zł12.01.201812.01.2018F084777/18/01-05
1466Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do drobnych remontów.FIMAL PSB sp. z o.o15,01 zł12.01.201812.01.2018F084777/18/01-05
1465Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup oraz dostawa tuszy i tonerów do drukarek.PRIMO Hurtownia papiernicza766,00 zł12.01.201812.01.2018FV 617/2018
1464Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do drobnych remontów.FIMAL PSB sp. z o.o197,42 zł11.01.201811.01.2018F084305/18/01-05
1463Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Propan butan do rolby do pielęgnacji tafli sztucznego lodowiska.FIMAL PSB sp. z o.o220,02 zł11.01.201811.01.2018f084306/18/01-05
1462Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk16,03 zł11.01.201811.01.20180000151/2018
1461Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wymiana butliPPHU "ZUPROM" Kobylnica98,40 zł11.01.201811.01.2018
12.01.2018
R/2018/15
1460Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wymiana butliPPHU "ZUPROM" Kobylnica98,40 zł11.01.201811.01.2018
12.01.2018
R/2018/15
1459Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup oraz dostawa środków czystości.SIM BHP sp.jawna864,36 zł11.01.201811.01.2018
15.01.2018
1034/01/2018
1458Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Karty drogowe.RODAN sp. z o.o23,17 zł10.01.201810.01.2018744/01/2018/SŁ
1457Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów biurowych.RODAN sp. z o.o111,91 zł10.01.201810.01.2018
15.01.2018
1012/01/2018/SŁ
1456Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Faktura za telefon Huawei L31 P9.Orange Polska S.A.1 105,77 zł9.01.20189.01.2018FD20180027056

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek