Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
1335Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do auta.FIMAL PSB sp. z o.o101,54 zł7.12.20177.12.2017F069636/17/12-05
1334Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do auta.FIMAL PSB sp. z o.o101,54 zł7.12.20177.12.2017F069636/17/12-05
1333Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Gaz do rolby do pielęgnacji lodowiska.FIMAL PSB sp. z o.o261,81 zł6.12.20176.12.2017F069061/17/12-05
1332Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wstrzymanie i wznowienie dostarczania paliwa gazowego w miejscu odbioru do 110 kWh/h włączniePolska spółka gazownictwa sp. z o.o169,37 zł6.12.20176.12.20178110391474
1331Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i ścieków.Wodociągi Słupsk972,86 zł6.12.20176.12.20170066801/2017
1330Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Siateczka do kosza.HEMET sp. z o.o.564,57 zł6.12.20176.12.20172017/00270
1329Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały biurowe- papier ksero.RODAN sp. z o.o213,18 zł6.12.20176.12.2017468/12/2017/SŁ
1328Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Korekta faktury zakupu butli na gaz, błędnie wystawiono sprzedaż 2 szt a zakupiona została jedna.FIMAL PSB sp. z o.o109,90 zł6.12.20176.12.2017V008184/17/12-05
1327Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Korekta faktury zakupu butli na gaz, błędnie wystawiono sprzedaż 2 szt a zakupiona została jedna.FIMAL PSB sp. z o.o109,90 zł6.12.20176.12.2017V008184/17/12-05
1326Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Gaz propan butan 11 kgFIMAL PSB sp. z o.o42,00 zł6.12.20176.12.2017
7.12.2017
F069418/17/12-05
1325Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup lamp i części elektrycznych w celu wymiany uszkodzonych lamp na hali Gryfia i pływalni.SEPIX sp.jawna2 201,58 zł6.12.20176.12.2017
8.12.2017
F/0266/12/17/G
1324Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup samozamykaczy do drzwi na pływalnię.FIMAL PSB sp. z o.o271,61 zł6.12.20176.12.2017
11.12.2017
F071737/17/12-05
1323Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup wkładek do drzwi.FIMAL PSB sp. z o.o227,73 zł6.12.20176.12.2017
22.12.2017
F077879/17/12-05
1322Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Dostawa energii cieplnej na halę Gryfia.Engie Ec serwis sp. z o.o56 260,96 zł5.12.20175.12.201710024/2017
1321Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Dostawa energii cieplnej na halę judo.Engie Ec serwis sp. z o.o2 083,64 zł5.12.20175.12.201710025/2017
1320Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Gaz do rolby do pielęgnacji tafli lodowiska.Oktan Sp.jawna100,00 zł5.12.20175.12.2017FF/16370/2017/6
1319Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wynagrodzenie autorskie w okresie 04.12.2017-28.02.2018 odtwarzacz audio - lodowisko.Stowarzyszenie Autorów ZAIKS142,66 zł5.12.20175.12.2017FM/A/210/2017/12/0130
1318Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Usługi pocztowe.Poczta Polska S.A172,72 zł5.12.20175.12.2017F06573P1117SFAKEMC
1317Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Dzierżawa przenośnego lodowiska sezonowego.Alles cool87 330,00 zł5.12.20175.12.2017M17/000196
1316Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Gaz propan butan 11 kg.Oktan Sp.jawna100,00 zł5.12.20175.12.2017FF/16370/2017/6

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek