Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
1095Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup pucharów i wykonanie grawertonówPremia Sport914,00 zł16.08.201716.08.2017
23.08.2017
F761/08/17
1094Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup wody na imprezy organizowane i współorganizowane przez SOSiRMacro cash and carry Słupsk623,00 zł16.08.201716.08.2017
18.08.2017
395/2017
1093Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Przegląd kasyADD Przedsiębiorstwo Wdrożeniowe Słupsk80,00 zł16.08.201716.08.2017F140/MAG/08/2017
1092Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Przeprowadzenie audytu z zakresu danych osobowychKIMDOM Słupsk500,00 zł14.08.201714.08.2017
25.08.2017
F37/VIII/2017
1091Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do bieżącej eksploatacjiFIMAL PSb Słupsk19,70 zł14.08.201714.08.2017F005742/17/08-05
1090Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wymiana butli CO2PPHU Zuprom Kobylnica98,40 zł11.08.201711.08.2017
14.08.2017
FR/2017/303
1089Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Środek do likwidacji gniazda szerszeniFIMAL PSB Slupsk42,85 zł11.08.201711.08.2017F004450/17/08-05
1088Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów eksploatacyjnychFIMAL PSB słupsk300,21 zł10.08.201710.08.2017
11.08.2017
F004451/17/08-05
1087Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do eksploatacjiFIMAL PSB Słupsk32,74 zł10.08.201710.08.2017F003826/17/08-05
1086Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Sprawdzenie systemu SAP po fałszywych alarmach i bezzasadnym wezwaniu straży pożarnej wraz z naprawą i wymianą uszkodzonych elementów systemuTP teltech Łódż1 712,66 zł9.08.20179.08.2017
23.08.2017
F2591/2017/F/PG
1085Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Odzież robocza dla pracowników SOSiRDecathlon Słupsk399,92 zł9.08.20179.08.2017
14.08.2017
379/2017
1084Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup farbek do malowania twarzy i płyn do baniek na półkolonięRodan Słupsk47,05 zł9.08.20179.08.2017
10.08.2017
F653/08/2017/SŁ
1083Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup strzał do luki klasycznego oraz tarcz papierowych i śrutu na potrzeby zajęć organizowanych podczas półkoloniiAthelica Juzwa Słupsk96,01 zł9.08.20179.08.2017
10.08.2017
101/2017
1082Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup ręczników do pokoi w internacieBlack Red White2 998,80 zł8.08.20178.08.2017
24.08.2017
F/S22A/001581
1081Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do eksploatacjiFIMAL pSB Słupsk131,06 zł8.08.20178.08.2017F002607/17/08-05
1080Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do biezacej eksploatacji jednostkiFIMAL PSB Słupsk66,60 zł8.08.20178.08.2017F002724/17/08-05
1079Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)zakup części do kosiarkiTechniczny u mietka Słupsk297,00 zł7.08.20177.08.2017
10.08.2017
F1493/08/2017
1078Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup odzieży roboczej dla pracowników SOSiRSIMBHP Słupsk488,97 zł7.08.20177.08.2017
8.08.2017
372/2017
1077Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wydruk papier zwykły kolor A1,A2Usługi Ksero SKAN-AMT Słupsk94,54 zł7.08.20177.08.2017nr10/08/2017
1076Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Prześcieradło frotte 90/200 THK -052471Meble Black Red White sp. z o.o3 598,80 zł4.08.20174.08.2017
26.09.2017
2017/FVP/S22A/002035

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek