Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
77212Przedszkole Miejskie nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Słupskuzakup nabiałuHURTOWNIA NABIAŁOWO-SPOŻYWCZA ,,SERKOL"1188,00 zł18.12.202018.12.2020faktura VAT FV/20/12/03530
77211Przedszkole Miejskie nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Słupskuzakup energii elektrycznej,,TAURON" POLSKA ENERGIA436,57 zł18.12.202018.12.2020faktura VAT nr O/S1/0181359/20
77210Przedszkole Miejskie nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Słupskuzakup owoców i warzywEUFORIAFRUIT1973,18 zł18.12.202018.12.2020faktura nr F/0442/12/2020
77209Szkoła Podstawowa nr 8 im. Żołnierzy Armii Krajowej w SłupskuMateriały konserwatorskie.OBI, Słupsk576,90 zł17.12.202017.12.2020
31.12.2020
FV/12012157462
77208Szkoła Podstawowa nr 8 im. Żołnierzy Armii Krajowej w SłupskuMateriały konserwatorskie.OBI, Słupsk252,57 zł17.12.202017.12.2020
31.12.2020
FV/12012158118
77207V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w SłupskuGospodarowanie odpadamiPGK Spółka z. o.o. Słupsk ,ul Szczecińska 11217.12.20201.01.2021
31.12.2021
770.SŁUPSK.2020.H.P.
77206Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Prenumerata rachunkowość budżetowa premiumInfor968,64 zł17.12.202017.12.2020Fa2020/00054065
77205Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o266,12 zł17.12.202017.12.2020F080949/20/12-05
77204Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup dostępu do programu ewidencji i amortyzacji środków trwałych.Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o7 464,13 zł17.12.202017.12.20201520323365
77203Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Usługa teletechniczna.TELZAL206,64 zł17.12.202017.12.2020600/20
77202Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup części i materiałów eksploatacyjnych.Premar Słupsk123,66 zł17.12.202017.12.202034258/M1/2020
77201Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o2 512,05 zł17.12.202017.12.2020F080857/20/12-05
77200Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.Interplastic324,72 zł17.12.202017.12.2020032-12-2020
77199Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup wózków serwisowych.SIMBHP sp.jawna2 393,06 zł17.12.202017.12.202020201217-1581
77198Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w SłupskuAkcesoria konserwatorskieFimal PSB sp. z o.o.127,75 zł17.12.202017.12.2020F080666/20/12-05
77197II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Słupskuwkłady do apteczekInternetowe Centrum Dystrybucji Sp. z o.o ul.Tatrzańska 19, 81-814 Sopot293,87 zł17.12.202017.12.2020Faktura Vat Nr FS/20/23981
77196II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Słupskumateriały do prac konserwatorskichFIMAL PSB Sp. z o.o ul. Bałtycka 3,76-200 Słupsk17,66 zł17.12.202017.12.2020Faktura Nr F080998/20/12-05
77195Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w SłupskuZużycie energii elektrycznejEnerga Operator SA Gdańsk769,1717.12.202017.12.2020
31.12.2020
14573800024/2020
77194Przedszkole Miejskie nr 11 "Calineczka" w SłupskuArtykuły spożywczeHurtownia Nabiałowo - Spożywcza Trynieccy "Serkol" sp. j.727,86 zł17.12.202017.12.2020
31.12.2020
FV/20/1204502
77193Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Słupskuakcesoria do sieci internetowejApromnet1 069,20 zł17.12.202017.12.20202020/12/0278

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek