Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
173Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup dwóch par obuwia roboczego - chodakiSIM BHP Sp. jawna Słupsk101,84 zł16.11.201516.11.2015
1.12.2015
FAKTURA VAT nr 26169/2015
172Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup maczek świątecznych dla dzieciP.H.Hurt-Art Sp. jawna Słupsk1 441,34 zł16.11.201516.11.2015
3.12.2015
484/2015
171Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Podpis elektronicznyZakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej Spółka zo.o. Koszalin73,80 zł16.11.201516.11.2015FAKTURA VAT nr ZETO/001/8173/2015
170Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup 5 sztuk lampCastorama Słupsk318,50 zł16.11.201516.11.2015
18.11.2015
FAKTURA nr 71253/8057/2015
169Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów remontowo-budowlanychFIMAL PSB Sp. zo.o. Słupsk233,52 zł16.11.201516.11.2015
18.11.2015
FAKTURA Nr F055539/15/11-05
168Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów remontowo-budowlanychFIMAL PSB Sp. zo.o. Słupsk555,75 zł16.11.201516.11.2015
17.11.2015
FAKTURA Nr F054861/15/11-05
167Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup obuwia roboczegoSIMBHP Sp. jawna Słupsk101,84 zł16.11.201516.11.2015
1.12.2015
FAKTURA Nr 26169/2015
166Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup obuwia roboczegoSklep Sportowy PRESTO Kraków555,00 zł16.11.201516.11.2015486/2015
165Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wymiana części w samochodzie oraz przegląd samochoduPrzedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe WB Włynkowo400,00 zł10.11.201510.11.2015FAKTURA 61/2015
164Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup części do wentylacji dachowychEKO-TECH Słupsk1 212,78 zł9.11.20159.11.2015FAKTURA nr FV 0001/11/15/S
163Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Części do naprawy silnika dmuchawy spalinowejPREMAR Słupsk10,25 zł5.11.20155.11.2015FAKTURA VAT 35671/M1/2015
162Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup znaczkówPoczta Polska S.A Słupsk52,50 zł5.11.20155.11.2015
5.12.2015
477/2015
161Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup 3 par klapekHIT s.c Olsztyn75,00 zł5.11.20155.11.2015478b/2015
160Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Udział w szkoleniu pt. Komunikacja w zróżnicowanym zespole ludzkimRada Regionalna Federacji Stowarzyszeń NOT Słupsk1 476,00 zł5.11.20155.11.2015
12.11.2015
FAKTURA VAT nr 121/2015
159Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Części do naprawy silnika dmuchawy spalinowejTechniczny U Mietka Słupsk28,00 zł5.11.20155.11.2015FAKTURA VAT 1494/11/2015
158Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup klapek dla pracownikówZakład Produkcji obuwia LEMIGO157,00 zł4.11.20154.11.2015
5.11.2015
475/2015
157Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup odzieży roboczejSIMBHP Sp. jawna Słupsk720,95 zł4.11.20154.11.2015
6.11.2015
474/2015
156Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Naprawa końcówki mocyNaprawa Sprzętu RTV Słupsk200,00 zł2.11.20152.11.2015
3.12.2015
Faktura VAt nr 63
155Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Ostrzenie łańcuchaFIMAL PSB SP. zo.o. Słupsk15,99 zł2.11.20152.11.2015FAKTURA Nr U004921/15/11-05
154Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do naprawy układu napędu agregatu tnącego w kosiarcePREMAR Słupsk158,47 zł2.11.20152.11.2015FAKTURA VAT nr 35291/M1/2015

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek