Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
109753Przedszkole Miejskie nr 3 „Bursztynowa Wróżka” w SłupskuZAKUP SPOŻYWKIserkol1 561,85 zł22.12.202322.12.2023
31.12.2023
fv/23/12/03519
109752Przedszkole Miejskie nr 3 „Bursztynowa Wróżka” w SłupskuZAKUP SPOŻgelato534,25 zł22.12.202322.12.2023
31.12.2023
f36842/2023
109751Przedszkole Miejskie nr 3 „Bursztynowa Wróżka” w SłupskuZAKUP SPOŻYWKIgelato349,63 zł22.12.202322.12.2023
31.12.2023
f36841/2023
109750Przedszkole Miejskie nr 3 „Bursztynowa Wróżka” w SłupskuZAKUP SPOŻYWKIMEAT POL1 384,32 zł22.12.202322.12.2023
31.12.2023
fs122234/SŁUPSK
109749Zespół Placówek Oświatowych w Słupskuart. spożywcze"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców, Pl. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 4, 76-100 Sławno441,54 zł22.12.202322.12.2023
21.01.2024
2441/PC
109748Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w SłupskuZakup materiałów do drobnych remontówFimal198,72 zł22.12.202322.12.2023F083991/23/12-05
109747Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w SłupskuZakup toneruKsero partner317,46 zł22.12.202322.12.20231027/2023
109746Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w SłupskuZakup materiałów do drobnych remontówFimal349,00 zł22.12.202322.12.2023F083847/23/12-05
109745Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w SłupskuZakup materiałów do drobnych remontówFimal2 491,89 zł22.12.202322.12.2023F083833/23/12-05
109744Przedszkole Miejskie nr 10 "Świat Fantazji" w SłupskuWYCIERACZKICASTORAMA138,96 zł22.12.2023czas nieokreślony805752/006361/23
109743Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Słupskunaprawa rolety zewnętrznej z wymianą silnikaPPHU Bliźniak S.C.980,00 zł21.12.202321.12.2023FV 659/2023
109742Zespół Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznegopomoce dydaktyczne do pracowni hydraulicznejRETRO STAR SP. Z O.O.10 811,70 zł21.12.202321.12.2023
28.12.2023
fa 422/12/2023
109741Zespół Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznegoprzesyłki polecone, znaczki pocztowePOCZTA POLSKA S.A. 76-207 SŁUPSK, KR. JADWIGI 1, NIP: 5250007313690,70 zł21.12.202321.12.2023F000170122300777952U
109740Przedszkole Miejskie nr 2 w SłupskuListwy zakupiono na schodyFimal773,76 zł21.12.2023czas nieokreślonyF083065/23/12-05
109739Przedszkole Miejskie nr 2 w SłupskuWykonanie pieczątki dyrektoraForm65,00 zł21.12.2023czas nieokreślonyFV50/12/2023
109738Przedszkole Miejskie nr 2 w SłupskuEnergia elektrycznaEnerga Obrót849,92 zł21.12.2023czas nieokreślony501032806/W/2023
109737Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupskuzakup środków czystości qSIMBHP Słupsk4221.12.202321.12.2023
28.12.2023
20231221-2009
109736Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupskuzakup pomocy dydaktycznych - chemicznychChemland Stargard847,6621.12.202321.12.2023
28.12.2023
FVS-2312 nr 2023121593
109735Szkoła Podstawowa nr 11 im. Mikołaja Kopernika w SłupskuWymiana sygnalizatora w systemie sygnalizacji włamania.Elser, ul. Tuwima 23B/05, Słupsk500,00 zł21.12.202321.12.20238/12/2023
109734Szkoła Podstawowa nr 11 im. Mikołaja Kopernika w SłupskuWywóz liści z posesji szkołyPGK Sp. z o.o., ul. Szczecińska 112, Słupsk1 224,64 zł21.12.202321.12.2023FV/12/2023/00186

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek