Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
4135Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opracowanie koncepecji programowo-przestrzennej zagospodarowania terenu Parku Kulturowego "Klasztorne Stawy" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja terenu Parku Kulturowego Klasztorne Stawy "ARCHITEKT30 750,00 zł15.09.202115.09.20213/09/2021
4134Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup energii elektrycznej.TAURON13 143,36 zł14.09.202114.09.2021O/S1/0122805/21
4133Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o66,79 zł14.09.202114.09.2021F028126/21/09-05
4132Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o234,25 zł10.09.202110.09.2021F026338/21/09-05
4131Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wykonanie zabiegów agrotechnicznych na płytach boiskFirma Handlowo Usługowa "Jutrzenka"44 800,00 zł10.09.202110.09.2021106/21
4130Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wydarzenie sportowo-rekreacyjne.PHU GRUBE RYBY1 620,00 zł10.09.202110.09.20214/09/2021
4129Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wydruk karnetów na basen - 250 szt.PAPILON180,00 zł9.09.20219.09.202116/09/2021
4128Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o234,28 zł8.09.20218.09.2021F025026/21/09-05
4127Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.TADMOT20,00 zł8.09.20218.09.2021921/2021
4126Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów i wyposażenia na potrzeby pływalni.DECATHLON589,50 zł8.09.20218.09.2021F/700653/2021/642
4125Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.Energa Operator S.A.258,09 zł8.09.20218.09.20216499831000/FED/00064/2021
4124Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup paliwa.MZK Sp. z o.o220,80 zł7.09.20217.09.202112846/21/1
4123Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup środków czystości.DK BHP835,38 zł7.09.20217.09.2021175/9/2021
4122Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o121,94 zł7.09.20217.09.2021F024353/21/09-05
4121Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do remontu.FIMAL PSB sp. z o.o248,95 zł7.09.20217.09.2021F024355/21/09-05
4120Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.Castorama68,88 zł6.09.20216.09.20218/B1410/2021
4119Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.SEPIX sp.jawna55,29 zł6.09.20216.09.2021F/0123/09/21/G
4118Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla.Słupskie WOPR16 000,00 zł6.09.20216.09.2021839306/18/2021/F
4117Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup części eksploatacyjncyh do urządzeń agrotechnicznych i elektronarzędzi.Synclean Poland s.c.252,77 zł3.09.20213.09.202121-FVS/2511
4116Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.ŚRUBEX98,86 zł31.08.202131.08.20217282/M2/2021

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek