Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
4073Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Woda do picia dla pracowników.Makro cash and carry253,58 zł8.06.20218.06.2021f0(053)0002/159038
4072Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o73,12 zł8.06.20218.06.2021F072797/21/06-05
4071Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup paliwa.MZK S p. z o.o279,40 zł7.06.20217.06.20216891/21/1
4070Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o62,46 zł7.06.20217.06.2021F071682/21/06-05
4069Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za świadczenie usług dostawy energii cieplnej.Engie Ec serwis sp. z o.o1 440,74 zł2.06.20212.06.202105443/2021
4068Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w SłupskuSłupskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe32 000,00 zł1.06.202126.06.2021
31.08.2021
204/2021
4067Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup oleju napędowego.MZK Sp. z o.o300,65 zł1.06.20211.06.20216535/21/1
4066Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o310,00 zł1.06.20211.06.2021F068889/21/06-05
4065Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Usługi bhp i p.poż.Usługi bhp i poż700,00 zł31.05.202131.05.2021F 0217/2021
4064Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata z tytułu wywozu i transportu odpadów komunalnych.PGK sp. z o.o2 913,16 zł31.05.202131.05.2021FV/05/2021/00659
4063Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wymiana butli.PPHU ZUPROM123,00 zł28.05.202128.05.2021R/2021/163
4062Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.Sklep techniczny u Mietka s.c.307,01 zł28.05.202128.05.2021355/05/2021
4061Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o26,91 zł28.05.202128.05.2021F066429/21/05-05
4060Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o155,48 zł28.05.202128.05.2021F066543/21/05-05
4059Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup dozownika.DK BHP82,40 zł27.05.202127.05.2021625/5/2021
4058Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.SEPIX sp.jawna848,11 zł27.05.202127.05.2021F0939/21/G
4057Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wymiana żarówek metahalogenowych w 10 lampach na hali Gryfia.Vision and work spółka z o.o3 100,00 zł27.05.202127.05.2021FA/27/05/2021
4056Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Oplata za dostawę wody i odbiór ścieków do obiektu Stadion GRYF.Wodociągi Słupsk1 519,17 zł26.05.202126.05.20210035855/2021
4055Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Roboty budowlane na wykonanie zadania p. "Powiększamy Skatepark II - Słupsk miastem dla rowerów - Słupski Budżet Obywatelski 2021".Inż-Wod-Bud678 999,36 zł26.05.202126.05.2021
22.11.2021
190/2021
4054Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.Zakład Bednarski Beka spółka cywilna4 850,00 zł25.05.202125.05.202198/2021

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek