Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
10994Przedszkole Miejskie nr 10 "Świat Fantazji" w Słupskunabiał"SERKOL" Słupsk87,20 zł22.06.2016czas nieokreślonyfaktura nr fv/16/06/06889
10993Przedszkole Miejskie nr 10 "Świat Fantazji" w SłupskumięsoHurtownia drobiu i mięsa z rozbiorem drob,M.Igliński88,96 zł22.06.2016czas nieokreślonyfaktura nr 11505
10992Przedszkole Miejskie nr 11 "Calineczka" w SłupskuWarzywa i owoce.ORANGES-SŁUPSK, 76-200 Słupsk, ul. Lutosławskiego 18-19398,39 zł22.06.201622.06.20168270/FV/2016
10991Przedszkole Miejskie nr 11 "Calineczka" w SłupskuPodroby,wędlina.Meat-Pol Hurtownia Mięsa i Wędlin i Drobiu, ul. Poznańska 42, 76-200 Słupsk120,59 zł22.06.201622.06.2016S062256/SŁUPSK
10990Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Gryfitów w SłupskuZakup profili metalowychFIMAL Słupsk345,00 zł21.06.201621.06.2016S021140/16/06-05
10989Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Gryfitów w SłupskuZakup materiałów do remontuFIMAL Słupsk1 739,64 zł21.06.201621.06.2016F074230/16/06-05
10988Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Słupskuredukcja korony drzew wraz z uprzątnięciem terenu po wykonaniu pracOGRODY w Słupsku4 968,00 zł21.06.201621.06.2016
5.07.2016
034/06/2016
10987Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Słupskuopłata za wodę i ściekiWodociągi w Słupsku1 036,66 zł21.06.201621.06.2016
8.07.2016
0029376/2016
10986Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Słupskubadania lekarskie pracownikówPrywatna Praktyka Lekarska Słupsk40,00 zł21.06.201621.06.2016P82/2016
10985"Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego" Sp. z o.o.Materiały biurowe.Kseroserwis Leszek Kanclerski121,89 zł21.06.201621.06.2016FV 91/06/2016
10984"Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego" Sp. z o.o.Koszty eksploatacji.LOTOS Paliwa Sp. z o.o.70,27 zł21.06.201621.06.2016FV FF/5852/2016/240
10983Zespół Szkół Mechanicznych i Logistycznych im. Tadeusza Tańskiego w Słupskukomputer stacjonarnyMaDMax2 750,65 zł21.06.201621.06.2016
12.07.2016
F/1/16/000553
10982Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do bieżącej eksploatacji obiektówFIMAL PSb Sp. zo.o. Słupsk46,73 zł21.06.201621.06.2016F074354/16/06-05
10981Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w SłupskuTUSZE I TONERY DO DRUKAREKMULTIKOM99,51 zł21.06.201621.06.2016FAKTURA NR 3177/M/16/FV
10980Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup gumki do pieczątkiStamp Słupsk20,00 zł21.06.201621.06.2016
27.06.2016
FV121/06/2016
10979Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do bieżącej eksploatacji obiektówFIMAL PSB Sp. zo.o.1 299,64 zł21.06.201621.06.2016
22.06.2016
F074595/16/06-05
10978Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do bieżącej eksploatacji obiektówHurtownia Stali Rzemiosło378,23 zł21.06.201621.06.2016
22.06.2016
F01091F
10977Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Materiały do wyposażenia apteczkiMed Apteka Pigułka288,74 zł21.06.201621.06.2016360/2016
10976Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałowFIMAL PSB SP. zo.o.46,73 zł21.06.201621.06.2016F074354/16/06-05
10975Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.rata leasingowaEuropejski Fundusz Leasingowy S.A. Wrocław22 092,66 zł21.06.201621.06.201646426445

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek