Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
21325Przedszkole Miejskie nr 3 „Bursztynowa Wróżka” w SłupskuMlekoHurtownia Nabiałowo - Spożywcza " SERKOL" Słupsk37,33 zł2.02.20172.02.2017
17.02.2017
nr faktury FV/17/02/00692
21324Przedszkole Miejskie nr 3 „Bursztynowa Wróżka” w SłupskuWarzywa i owoceFirma Handlowa Hurt Warzyw i Owoców Słupsk189,10 zł2.02.20172.02.2017
16.02.2017
nr faktury 6/02/2017
21323Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w SłupskuKsięga inwentarzowa do biblioteki.Amara, Krystyna Politańska, Słupsk27,06 zł2.02.20172.02.2017
16.02.2017
010/2017
21322Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w SłupskuNaprawa radioodtwarzacza z ekspertyzą.Elektronik Service s.c, Słupsk86,10 zł2.02.20172.02.2017
8.02.2017
9/2017
21321Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w SłupskuTusze do drukarek.Rodan Sp. z o.o, Oddział Słupsk15,82 zł2.02.20172.02.2017
4.03.2017
158/02/2017
21320Centrum Kształcenia Praktycznego w Słupskumateriały mebloweAbler ul. Poznańska 10, 76-200 Słupsk1 202,61 zł2.02.20172.02.2017
16.02.2017
FS/SL/2/00564
21319Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. Orła Białego w Słupskuwymiana pieczątki - usługi pocztoweStamp Marek Tracz25,00 zł2.02.20172.02.2017FV14/02/2017
21318Szkoła Podstawowa nr 8 im. Żołnierzy Armii Krajowej w SłupskuWorki do odkurzaczyBiedronka, Słupsk15,98 zł2.02.20172.02.20171393F00321/02/17
21317Szkoła Podstawowa nr 8 im. Żołnierzy Armii Krajowej w SłupskuKsiążka dla księgowościODDK sp. z o.o., Gdańsk289,28 zł2.02.20172.02.2017
16.02.2017
TMB1/1426/17
21316Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.ELEKTROMAGNES BOSCHELCARS S.C. PAWEŁ RUMINKIEWICZ MARK RUMINKIEWICZ SŁUPSK74,00 zł2.02.20172.02.2017359/CEN/17/FV
21315Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.ZAKUP CZĘŚCI NA POTRZEBY POJAZDÓWPW AUTOS SP. Z O.O. SOLEC KUJAWSKI1 742,80 zł2.02.20172.02.2017350/FV/SL/2017
21314Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.ZAKUP BEZPIECZNIKAINTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA WARSZAWA FILLIA SŁUPSK86,27 zł2.02.20172.02.201700004469/SLU/17/F
21313Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.ZAKUP GUMKI RECEPTURKIRODAN SP. Z O.O. POZNAŃ164,87 zł2.02.20172.02.2017151/02/2017/SŁ
21312Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCHRODAN SP. Z O.O. POZNAŃ573,71 zł2.02.20172.02.2017193/02/2017/SŁ
21311Centrum Kształcenia Praktycznego w Słupskuart. spożywczeLidl Sp. z o.o.63,62 zł2.02.20172.02.2017FP 1514000170202-004036
21310Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Słupskuświadczenie usług telekomunikacyjnychDID Warszawa2.02.201725.03.2017
25.03.2019
b/n
21309Przedszkole Miejskie nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Słupskuzakup nabiałuHURTOWNIA NABIAŁOWO-SPOŻYWCZA ,,SERKOL"91,68 zł2.02.20172.02.2017faktura VAT: FV/17/02/00301
21308Przedszkole Miejskie nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Słupskuzakup mięsaHURTOWNIA DROBIU I MIĘSA Z ROZBIOREM DROBIU MAREK IGLIŃSKI119,04 zł2.02.20172.02.2017faktura VAT nr 1843
21307Centrum Kształcenia Praktycznego w SłupskuczujnikiPROFI PROGRAM ul. Główna 10, 55-010 Św. Katarzyna279,50 zł2.02.20172.02.2017534/2017
21306Centrum Kształcenia Praktycznego w SłupskuPstrąg patroszonyGospodarstwo Hodowli Ryb, Marek Kus,Głobino 58 A335,45 zł2.02.20172.02.2017
17.02.2017
02/02/17

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek