Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
6313CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK SOCJALIZACYJNYCH "MÓJ DOM MOJA PRZYSZŁOŚĆ"Zakup art. spożywczych na potrzeby wychowanków Placówki przy ul. Lutosławskiego.Biedronka Słupsk9,87 zł22.03.201622.03.2016Fa 2262F03446/03/16
6312CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK SOCJALIZACYJNYCH "MÓJ DOM MOJA PRZYSZŁOŚĆ"Zakup środków czystości i higieny osobistej na potrzeby wychowanków Placówki przy ul. Lutosławskiego.Lidl Słupsk76,96 zł22.03.201622.03.2016FP 1051000160322-004130
6311Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Artykuły papierniczeRODAN Sp. z o.o., Poznań oddz. Słupsk42,30 zł22.03.201622.03.2016FV nr 1591/03/2016/SŁ
6310Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Usługa serwisowaFimal PSB Sp. z o.o., Słupsk121,95 zł22.03.201622.03.2016FV nr U000902/16/03-05
6309Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Materiały eksploatacyjneFimal PSB Sp. z o.o., Słupsk69,93 zł22.03.201622.03.2016FV nr F023338/16/03-05
6308Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Materiały do naprawy cysternyPPHU "EKO-PLAST" Jerzy Bury, Słupsk265,19 zł22.03.201622.03.2016FV nr 639/H/2016
6307Wodociągi Słupsk sp. z o.o.BlachaLeann Stańczyk S.A., Słupsk99,38 zł22.03.201622.03.2016FV nr (S)FS-WH/16/1669
6306CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK SOCJALIZACYJNYCH "MÓJ DOM MOJA PRZYSZŁOŚĆ"Wyjazd z wychowankiem do Lęborka celem konsultacji alergologicznej.pracownik91,94 zł22.03.201622.03.2016Del.7/2016
6305Słupski Ośrodek Rozwiązywania Problemów AlkoholowychDRUKISTAMP360,00 zł21.03.201621.03.2016
25.03.2016
28/16
6304Przedszkole Miejskie nr 23 "Promyczek" w SłupskuWarzywa i owoceP.P.H.U. "JANCZAR" S.C.564,00 zł21.03.201621.03.2016788/2016
6303"Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego" Sp. z o.o.Usługi telekomunikacyjne.PKO BP Finat Sp. z o.o.50,00 zł21.03.201621.03.2016FV 00035686/16/RCH
6302Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w SłupskuZakup routeraEURO-NET Sp. z o.o.69,99 zł21.03.201621.03.2016FAV/427
6301Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w SłupskuKonserwacja kserokopiarki OlivettiSERWIS KSEROKOPIAREK Grzegorz Wisławski99,63 zł21.03.201621.03.201687/2016
6300Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w SłupskuNAPRAWA NOTEBOOKASYSTEMY150,00 zł21.03.201621.03.2016FAKTURA NR F/000161/16/MS
6299Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.Zakup lampy reflektorowej manX-PARTS HONORATA WARTAK Borkowo1 350,54 zł21.03.201621.03.20160240/03/2016
6298Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w SłupskuAneks do Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w Promocji PWA dla przedsiębiorców - ,,Ja +Moja Firma ekonomiczna - nr BW+/00028038325"Polkomtel Sp. z o.o. ul. Postępu 3 02-676 Warszawa109,47 miesięcznie21.03.201621.03.2016
20.03.2019
MOPR/29/OA/2016
6297Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.regeneracja gaśnicPPHU ZUPROM Roman Czosnyk Kobylnica140,22 zł21.03.201621.03.2016R/2016/102
6296Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup nawozów na płytę Stadionu 650-leciaPrzedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe GARDEN6 341,11 zł21.03.201621.03.2016Faktura FV/12/2016/03
6295Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.Zakup pokrywy zaciskuSKZAK - Kolman Sp.Jawna Chrzanów369,00 zł21.03.201621.03.2016FV/000632/23/16
6294Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.Zakup pompy wtryskowejCARMO Piotr Mozolewski Białystok1 741,00 zł21.03.201621.03.2016021/2016

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek