Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
12221Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Pierścień uszczelniającyBiuro Handlowe TORMIX, Kobylnica521,00 zł12.07.201612.07.2016FV nr F/101/07/16
12220Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Rury karbowaneFimal PSB Sp. z o.o., Słupsk32,00 zł12.07.201612.07.2016FV nr F086009/16/07-05
12219Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Benzyna ekstrakcyjnaFimal PSB Sp. z o.o., Słupsk31,34 zł12.07.201612.07.2016FV nr F086407/16/07-05
12218Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Refaktura za energię elektrycznąZakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o.231,26 zł12.07.201612.07.2016FV nr 1095/16
12217Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Roleta okiennaZakład Wyrobu Żaluzji Gama Color, Słupsk398,38 zł12.07.201612.07.2016FV nr 1160
12216CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK SOCJALIZACYJNYCH "MÓJ DOM MOJA PRZYSZŁOŚĆ"ZAKUP BATERII NA POTRZEBY PLACÓWKI PRZY UL. MICKIEWICZAPRIMO SŁUPSK3,00 zł12.07.201612.07.2016FA 6298/2016
12215CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK SOCJALIZACYJNYCH "MÓJ DOM MOJA PRZYSZŁOŚĆ"ZAKUP ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY WYCHOWANKÓW PLACÓWKI PRZY UL LUTOSŁAWSKIEGOLIDL JANKOWICE22,37 zł12.07.201612.07.2016FA FP1051/02093/07/16/02
12214CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK SOCJALIZACYJNYCH "MÓJ DOM MOJA PRZYSZŁOŚĆ"ZAKUP ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY WYCHOWANKÓW PLACÓWKI PRZY UL. LUTOSŁAWSKIEGOLIDL JANKOWICE76,68 zł12.07.201612.07.2016FA FP1051/02092/07/16/02
12213CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK SOCJALIZACYJNYCH "MÓJ DOM MOJA PRZYSZŁOŚĆ"ZAKUP OBUWIA NA POTRZEBY WYCHOWANKA PLACÓWKI PRZY UL. LUTOSŁAWSKIEGOHIT SŁUPSK59,00 zł12.07.201612.07.2016FA FS/16/HIT_SSZ_P/00054
12212Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Artykuły BHPSIMBHP sp.j. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki, Słupsk4 034,75 zł12.07.201612.07.2016FV nr 14674/2016
12211Wodociągi Słupsk sp. z o.o.Artykuły malarskieFimal PSB Sp. z o.o., Słupsk40,07 zł12.07.201612.07.2016FV nr F086108/07/2016
12210Przedszkole Miejskie nr 10 "Świat Fantazji" w Słupskuza obrótPGE Obrót SA Rzeszów280,87 zł12.07.2016czas nieokreślonyfaktura 16/1607/00000140
12209Przedszkole Miejskie nr 10 "Świat Fantazji" w Słupskuza ecCOFELY EC Słupk785,17 zł12.07.2016czas nieokreślonynr faktury F 16/1607/
12208Przedszkole Miejskie nr 10 "Świat Fantazji" w Słupskunota brokerska ,za ubezpieczenie rataGenerali123,08 zł12.07.2016czas nieokreślonyfaktura 11506/2016
12207Słupski Ośrodek Rozwiązywania Problemów AlkoholowychENERGIA ELEKTRYCZNAPGE OBRÓT625,12 zł11.07.201611.07.2016
3.08.2016
16/1607/0000139
12206Słupski Ośrodek Rozwiązywania Problemów AlkoholowychODPADY MEDYCZNEMEDICUS64,80 zł11.07.201611.07.2016
13.07.2016
63/06/16
12205Zespół Szkół Mechanicznych i Logistycznych im. Tadeusza Tańskiego w Słupskuwykonanie pieczątki kierownika praktycznej nauki zawoduNK Beata Kaczyńska42,07 zł11.07.201611.07.201688/2016
12204"Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego" Sp. z o.o.Dzierżawa kserokopiarki.Kseroserwis Leszek Kanclerski371,36 zł11.07.201611.07.2016FV 53/07/2016
12203"Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego" Sp. z o.o.Koszty eksploatacji.Minol Zenner Sp. z o.o.17 866,62 zł11.07.201611.07.2016FV 3774/V/16
12202Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w SłupskuAbonament telefonicznyDID Sp z .o.o.216,4111.07.20161.07.2016
31.07.2016
2016/07/7253

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek