Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
3295Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wynajem i serwisowanie kabin TOI TOI do obsługi kąpieliska w Parku Trendla.mToilet sp. z o.o.389,75 zł16.08.201916.08.2019FVS/000266/SL/2019
3294Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do naprawy kosy spalinowej.Sklep techniczny u mietka156,00 zł16.08.201916.08.20191106/08/2019
3293Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Faktura dotyczy zakupu materiałów do bieżących prac konserwacyjnych.FIMAL PSB sp. z o.o403,32 zł16.08.201916.08.2019F009268/19/08-05
3292Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Usługa fotograficzna.Przechowalnia wspomnień1 500,00 zł16.08.201916.08.201907/2019
3291Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup paliwa.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku297,00 zł16.08.201916.08.2019SSP/12/08/2019
3290Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Remont instalacji sanitarnej w obiekcie pływalni krytej przy ul.Szczecińskiej 99 w Słupsku, zgodnie z zamówieniem nr 455/2019.Zakład Instalatorstwa Sanitarnego C.O.6 457,50 zł16.08.201916.08.2019FV/499/2019
3289Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o62,13 zł14.08.201914.08.2019F008431/19/08-05
3288Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.Sklep techniczny u Mietka s.c.307,00 zł14.08.201914.08.20191905/08/2019
3287Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk577,30 zł14.08.201914.08.20190049514/2019
3286Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej.Energa Operator S.A.673,95 zł14.08.201914.08.20190989831000/FED/00036/2019
3285Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do naprawy ławek.FIMAL PSB sp. z o.o134,56 zł13.08.201913.08.2019F008070/19/08-05
3284Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.SERWIS PRZYCZEP Słupsk216,85 zł13.08.201913.08.2019486/2019
3283Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Należność z tytułu opłat za usługi telekomunikacyjne - dostęp do internetu na obiektu SOSiR.Orange Polska S.A.441,63 zł13.08.201913.08.201911-14829-08-08197
3282Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Środki czystości.SIM BHP sp.jawna541,61 zł13.08.201913.08.201920190813-1170
3281Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o57,60 zł13.08.201913.08.2019F007805/19/08-05
3280Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałówFIMAL PSB sp. z o.o1 501,07 zł13.08.201913.08.2019F007798/19/08-05
3279Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o134,56 zł13.08.201913.08.2019F008070/19/08-05
3278Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.SERWIS PRZYCZEP Słupsk216,85 zł13.08.201913.08.2019486/2019
3277Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Prowadzenie indywidualnych i grupowych nauk pływania na rzecz SOSiR - Cześć pierwsza tj. Prowadzenie indywidualnych i grupowych nauk pływania na rzecz SOsiRK2 Kamil Kurdej48 671,10 zł12.08.20192.09.2019
30.09.2020
518/2019
3276Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o412,20 zł12.08.201912.08.2019F007233/19/08-05

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek