Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
3215Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk426,68 zł18.07.201918.07.20190042339/2019
3214Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup rękawic roboczych.FIMAL PSB sp. z o.o68,46 zł18.07.201918.07.2019F093924/19/07-05
3213Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o125,25 zł17.07.201917.07.2019F093317/19/07-05
3212Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Usługa cateringowa na półkolonie letnie 2019 organizowane przez SOSiR.Restauracja "Słupskie Smaki"s.c.3 672,00 zł17.07.201917.07.201956/2019
3211Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Projekt aranżacji szatni i recepcji SOSiR.Świetlak Pracownia Projektowa2 458,77 zł17.07.201917.07.20193/2019
3210Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o101,79 zł17.07.201917.07.2019F093094/19/07-05
3209Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wykonanie projektów dyplomów.PAPILON237,00 zł17.07.201917.07.20199/07/2019
3208Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup paliwa do sprzętu agrotechnicznego.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku299,40 zł17.07.201917.07.2019SSP/20/07/2019
3207Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o125,25 zł17.07.201917.07.2019F093317/19/07-05
3206Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Usługa cateringowa związana z podawaniem posiłków na zewnątrz półkolonie.Restauracja "Słupskie Smaki"s.c.3 672,00 zł17.07.201917.07.201956/2019
3205Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o236,84 zł16.07.201916.07.2019F092461/19/07-05
3204Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do naprawy zniszczonych ławek na boisku bocznym trawiastym na Stadionie Gryf przy ul.Zielonej 9.FIMAL PSB sp. z o.o209,08 zł16.07.201916.07.2019F092162/19/07-05
3203Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup paliwa do ciągnika John Deere.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku99,20 zł16.07.201916.07.2019SSP/19/07/2019
3202Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Medale na "Lato z koszykówką 2019"MODERN FORMS sp. z o.o733,18 zł16.07.201916.07.2019FV/19/1179
3201Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów i wyposażenia, którymi są leki i środki na wyposażenie apteczek zakładowych SOSiR.Centrum Zaopatrzenia Medycznego i weterynaryjnego "CENTROWET-CEZAL" sp. z o.o862,34 zł16.07.201916.07.2019FSH 01323/5218/2019
3200Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wykonanie pomiarów sieci hydrantowej.Pomorskie Centrum Szkoleniowo - Doradcze1 045,50 zł15.07.201915.07.201967/07/19
3199Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej.Energa Operator S.A.227,88 zł14.07.201914.07.20190989831000/FED/00035/2019
3198Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za dostawę wody i odbiór ścieków.Wodociągi Słupsk13 072,30 zł12.07.201912.07.20190042014/2019
3197Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Przewóz osób - przewozy uczestników półkolonii letnich.NORD EXPRESS1 965,60 zł12.07.201912.07.2019FV/276/2019
3196Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o295,57 zł12.07.201912.07.2019F090308/19/07-05

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek