Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Jednostki organizacyjne miasta

Wyszukaj Podmiot zawierający umowę
Lp.Podmiot zawierający umowęPrzedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
2695Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Usługa wykonania badań bakteriologicznych na pływalni krytej.SGS Polska sp. z o.o280,44 zł22.03.201922.03.201910133770
2694Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup sprzętu na wyposażenie PKSiR.FIMAL PSB sp. z o.o33,90 zł22.03.201922.03.2019F/024848/19/03-05
2693Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Dostawa profesjonalnego wertykulatora John Deere D45COgród Service spółka jawna Olsztyn6 277,15 zł21.03.201921.03.2019
12.04.2019
169/2019
2692Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do drobnych prac konserwacyjnych.FIMAL PSB sp. z o.o98,54 zł21.03.201921.03.2019F024404/19/03-05
2691Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Pakiet strony BIP.Interefekt299,00 zł21.03.201921.03.2019782/19
2690Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o112,96 zł21.03.201921.03.2019F024263/19/03-05
2689Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów pomocniczych do prac konserwacyjno - remonotowych na Stadionie Gryf.F.H.U "MULTIX"104,40 zł21.03.201921.03.2019F/137/3/19
2688Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Wytyczenie, oznakowanie i certyfikacja tras Nordic Walking Park "Słupsk" na terenie miasta Słupska.Stacja Zdrowie25 000,01 zł21.03.201921.03.201901/03/2019
2687Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do drobnych prac konserwacyjnych.FIMAL PSB sp. z o.o98,54 zł21.03.201921.03.2019F024404/19/03-05
2686Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.FIMAL PSB sp. z o.o226,34 zł20.03.201920.03.2019F023646/19/03-05
2685Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup paliwa do sprzętu użytkowanego na Stadionie Gryf.Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku114,50 zł20.03.201920.03.2019SSP/20/03/2019
2684Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów pomocniczych do prac konserwacyjnycyhHurtownia stali "Rzemiosło"24,08 zł20.03.201920.03.201900507F
2683Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup śrub i nakrętek niezbędnych do naprawy siedzisk na hali Gryfia.ŚRUBEX34,92 zł20.03.201920.03.20192089/M2/2019
2682Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Opłata za świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.Energa - operator S.A87,83 zł19.03.201919.03.20198980580000/FED/00013/2019
2681Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)pakiet strony Biuletynu Informacji PublicznejINTEREFEKT Czestochowa3 588,00 zł18.03.201918.03.2019
17.03.2020
161a/2019
2680Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów do drobnych prac konserwacyjnych.FIMAL PSB sp. z o.o476,21 zł18.03.201918.03.2019F022265/19/03-05
2679Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup wyposażenia na PKSiR.FIMAL PSB sp. z o.o103,32 zł18.03.201918.03.2019F022268/19/03-05
2678Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup materiałów.Centrum Narzędzi Kneblewski122,85 zł18.03.201918.03.2019FA/006106/03/2019
2677Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup paliwa gazowego.PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o1 466,49 zł18.03.201918.03.2019839306/4/2019/F
2676Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji (SOSiR)Zakup energii elektrycznejTAURON29 017,65 zł15.03.201915.03.2019O/S1/0034321/19

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek