Izabela Bonk
Wydział Geodezji i Katastru › Dyrektor - Geodeta Miejski
Kontakt
- adres
- Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
- pokoje
- 313
- telefon
- (59) 848 84 34
Zadania
- Kierowanie pracą wydziału, sprawowanie nadzoru nad pracą podległych pracowników.
- Opracowanie regulaminu wewnętrznego wydziału.
- Monitorowanie zmian przepisów prawa.
- Prowadzenie spraw kadrowych w wydziale, określanie zakresów czynności podległym pracownikom.
- Opracowanie rocznych finansowo-rzeczowych planów działania wydziału.
- Opracowanie opisu przedmiotu zamówienia na zakup prac geodezyjnych i kartograficznych niezbędnych do realizacji zadań ustawowych Prezydenta Miasta Słupska w zakresie geodezji i kartografii, w szczególności: zakładania i aktualizacji powiatowych baz danych: ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości, geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, obiektów topograficznych, szczegółowych osnów geodezyjnych oraz w sprawach ochrony znaków geodezyjnych, rozgraniczania nieruchomości, klasyfikacji gruntów.
- Udział w komisjach przetargowych oraz komisjach kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych, powoływanych zarządzeniami Prezydenta Miasta Słupska.
- Interpretacja cenników w sprawach nietypowych, dotyczących sposobu naliczania opłat za realizowane zamówienia w zakresie udostępniania danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- Inicjowanie i wdrażanie nowych technologii obsługi i modernizacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez wydział.
- Nadzorowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie danych dotyczących wydziału.
- Współpraca z autorami systemu informatycznego do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w którym prowadzony są rejestry, ewidencje i bazy danych dla Miasta Słupska.
- Sporządzanie i kontrola sprawozdań, zestawień przekazywanych Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, Urzędowi Marszałkowskiemu Województwa Pomorskiego i innym organom.
- Przygotowanie projektów uchwał oraz zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska w zakresie zadań realizowanych przez wydział.
- Udział w komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Słupsku w niezbędnym zakresie.
- Podpisywanie pism wychodzących z wydziału oraz innych dokumentów zgodnie z posiadanymi upoważnieniami Prezydenta Miasta Słupska.
- Wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie ewidencji gruntów i budynków, o odmowie przyjęcia zbiorów danych i innych materiałów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w przypadku wystąpienia sporu co do zakresu udostępnionych materiałów lub wysokości ustalonej opłaty, rozgraniczania nieruchomości, gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
- Organizacja i udział w pracach komisji do spraw wyłączania materiałów z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, które utraciły przydatność użytkową.
- Zatwierdzanie projektów szczegółowych osnów geodezyjnych.
- Przyjmowanie interesantów w sprawach obejmujących zakres kompetencji wydziału.
- Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością wydziału, zleconych przez Prezydenta Miasta Słupska.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Geodezji i Katastru
- Informację wytworzył:
- Renata Dobrzyniewicz
- Data wytworzenia:
- 19 stycznia 2015
- Informację opublikował:
- Renata Dobrzyniewicz
- Data publikacji:
- 7 lipca 2016