Justyna Pluta - Dyrektor Wydziału - Urząd Miejski

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Justyna Pluta
Wydział Zarządzania Funduszami › Dyrektor Wydziału

Kontakt

adres
Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk
pokoje
202
telefon
(59) 848 84 66

Zadania

Zadania dyrektora Wydziału:
1) zapewnia właściwe i terminowe wykonanie przypisanych wydziałowi zadań i w tym zakresie
ponosi odpowiedzialność;
2) wykonuje kontrolę zarządczą w kierowanym wydziale;
3) występuje z wnioskami w sprawie projektu zmian regulaminu Urzędu wynikających
z doskonalenia organizacji pracy oraz nowych przepisów prawnych;
4) podejmuje działania na rzecz pozyskiwania środków pomocowych na realizację zadań
nadzorowanych przez wydział;
5) zatwierdza do wypłaty dokumenty, które powodują powstanie zobowiązań finansowych Miasta
w zakresie planu finansowego realizowanego przez wydział;
6) współdziała:
a) z administracją rządową, innymi samorządami i organizacjami społecznymi i stowarzyszeniami,
b) z dyrektorami pozostałych wydziałów i kierownikami jednostek organizacyjnych Miasta Słupska
przy realizowaniu zadań wydziału,
c) z Wydziałem Dialogu i Komunikacji Społecznej w zakresie:
- przepływu informacji przekazywanych środkom masowego przekazu, udostępniania bieżących
informacji o pracy wydziału, planowanych wydarzeniach z udziałem mediów, sposobu reagowania
na publikacje prasowe i interwencje dziennikarzy,
- opiniowania wydawnictw informacyjno - promocyjnych, wdrażania systemu identyfikacji
wizualnej, realizacji kampanii promocyjnych,
- prowadzenia konsultacji społecznych i dialogu społecznego; dyrektor wydziału merytorycznego,
odpowiada za przeprowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem
merytorycznym w ramach kompetencji wydziału oraz w zakresie działania jednostek podległych.
Wydział Dialogu i Komunikacji Społecznej nadzoruje i wspiera proces prowadzenia konsultacji
społecznych i dialogu w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych Miasta Słupska,
- współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionym w art. 3 ust. 3
ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie pod
względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału;
7) zapewnia właściwy przebieg praktyk zawodowych, jako opiekun praktyk, w ramach
kierowanego wydziałów;
8) zatwierdza pod względem merytorycznym (legalności, celowości i gospodarności) dokumenty
oraz wnosi o uruchomienie środków budżetowych do wysokości zaplanowanej w układzie
wykonawczym budżetu dla wydziału;
9) wykonuje prace związane z planowaniem i realizacją budżetu w części dotyczącej zadań
wydziału;
10) występuje z wnioskami z zakresu prawa pracy w stosunku do podległych mu pracowników;
11) odpowiada za:
a) przestrzeganie przepisów prawa,
b)organizację pracy i jej podział określony zakresami czynności pracowników oraz ich
aktualizację,
c) gospodarkę finansową w zakresie środków ujętych w układzie wykonawczym budżetu w części
dotyczącej zadań wydziału,
d) przygotowanie dokumentów do udzielania zamówień publicznych,
e) prawidłowy obieg dokumentów,
f) sporządzanie na sesje Rady Miejskiej sprawozdań z wykonania zadań, w tym podjętych przez
Radę uchwał,
g) niezwłoczne przekazywanie pracownikom informacji o nowych lub zmieniających się
przepisach prawa,
h) naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zadań przypisanych wydziałowi,
i) archiwizację dokumentacji będącej w posiadaniu wydziału.
4. Dyrektor wydziału jest obowiązany realizować zadania określone w:
1) ust. 1-3 Regulaminu Organizacyjnego;
2) Regulaminie Wewnętrznym Wydziału, a Dyrektor Strategiczny w Opisie stanowiska.
5. Dyrektor jest obowiązany zorganizować pracę wydziału w sposób zapewniający prawidłową
i sprawną obsługę interesantów w godzinach pracy Urzędu.
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
3 grudnia 2015
Informację opublikował:
Aleksandra Skóra
Data publikacji:
3 kwietnia 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek