Beata Macedońska - Dyrektor Wydziału - Urząd Miejski

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Beata Macedońska
Wydział Współpracy, Kultury i Promocji › Dyrektor Wydziału

Kontakt

adres
Niedziałkowskiego 6, 76-200 Słupsk
telefon
(59) 848 84 50
(59) 848 79 21
e-mail

Zadania

1. Referat Dialogu i Komunikacji Społecznej Wydziału Współpracy i Promocji wykonuje następujące zadania własne:

    1) udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystywania oraz prowadzenie postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji Wydziału,

    2) bieżące gromadzenie informacji o pozabudżetowych źródłach finansowania projektów związanych z politykami mieszczącymi się w zadaniach Wydziału oraz pozyskiwanie środków z tychże źródeł,

    4) administrowanie portalem miejskim www.slupsk.pl oraz narzędziami informatycznymi wykorzystywanymi do prowadzenia konsultacji społecznych,

    5) koordynacja współpracy pomiędzy Miastem Słupsk a organizacjami pozarządowymi,

    6) prowadzenie Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej,

    7) prowadzenie dokumentacji dotyczącej rejestracji i działalności organizacji pozarządowych, w tym sporządzanie opinii w zakresie ich rejestracji, zmian statutowych i osobowych oraz wydawanie zaświadczeń o powołaniu stowarzyszeń zwykłych,

    8) współpraca z Krajowym Rejestrem Sądowym w zakresie działalności organizacji pozarządowych,

    9) przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, ich przekazywanie do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej,

    10) koordynowanie spraw w zakresie współpracy miasta z organizacjami pozarządowymi, grupami formalnymi i nieformalnymi mieszkańców oraz udzielanie im wsparcia, szczególnie w zakresie organizacyjnym, prawnym i promocyjnym,

    11) obsługa organizacyjna Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego,

    12) prowadzenie rejestru stowarzyszeń i organizacji pozarządowych,

    13) prowadzenie konsultacji społecznych Prezydenta z mieszkańcami, organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorcami i innymi instytucjami w zakresie merytorycznym Wydziału,

    14) koordynowanie i promowanie procesów konsultacyjnych organizowanych przez miasto,

    15) prowadzenie sprawozdawczości i administrowanie narzędziami do komunikacji z mieszkańcami w zakresie prowadzonych konsultacji,

    16) utrzymywanie kontaktów z interesariuszami procesów konsultacyjnych,

    17) wspieranie organizacyjne merytorycznych wydziałów w procesie konsultacji,

    18) planowanie i koordynacja działań związanych z przygotowywaniem i monitoringiem realizacji Budżetu Obywatelskiego Miasta Słupska,

    19) koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem otwartych konkursów ofert na realizację zadań własnych miasta zleconych do wykonania innym podmiotom, prowadzenie otwartych konkursów związanych z zakresem działania Wydziału,

    20) prowadzenie kontroli realizacji zadań publicznych w zakresie merytoryczno-finansowym,

    21) inicjowanie, koordynowanie i nadzór organizowanych kampanii społecznych w zakresie merytorycznym Wydziału,

    22) monitoring działania poprawności funkcjonowania oraz inicjowanie zmian systemowych w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie merytorycznym Wydziału,

    23) realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych.

2. Referat Promocji i Biznesu Wydziału Współpracy i Promocji wykonuje następujące zadania własne:

  1. kreowanie kierunków działań w zakresie rozwoju gospodarczego Miasta i tworzenia przyjaznego klimatu inwestycyjnego,

  2. podejmowanie działań proaktywnych poprawiających atrakcyjność Miasta, organizowanie wydarzeń biznesowych, konferencji, seminariów dla przedsiębiorców oraz udział w targach, seminariach i konferencjach związanych z priorytetowymi kierunkami rozwojowymi w regionie,

  3. podejmowanie inicjatyw współpracy samorządu lokalnego z samorządem regionalnym, samorządami lokalnymi, instytucjami, przedsiębiorstwami i organizacjami działającymi na rzecz rozwoju gospodarczego miasta,

  4. współtworzenie, aktualizacja i wdrażanie dokumentów dotyczących strategicznego rozwoju gospodarczego miasta,

  5. przygotowywanie analizy dokumentów strategicznych wyższego rzędu w zakresie spójności działań strategii gospodarczego rozwoju miasta,

  6. programowanie lokalnego rozwoju przedsiębiorczości i promocji zatrudnienia oraz rynku pracy,

  7. współpraca ze Stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami okołobiznesowymi,

  8. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowemu Urządowi Pracy,

  9. organizacja przedsięwzięć mających na celu promocję gospodarczą Miast

  10. pozyskiwanie środków zewnętrznych na przedsięwzięcia ukierunkowane na rozwój przedsiębiorczości oraz wzrost zatrudnienia i spójności społecznej,

  11. administrowanie i aktualizacja zakładki Inwestuj na stronie www.slupsk.pl i elektronicznego portalu Centrum Obsługi Inwestora www.coislupsk.pl ,

  12. informowanie o aktualnych, dostępnych dla przedsiębiorców narzędziach wsparcia takich jak pożyczki, fundusze poręczeniowe, dotacje, refundacje, szkolenia, projekty unijne itd.,

  13. współpraca z uczelniami wyższymi, szkołami ponadgimnazjalnymi oraz instytucjami naukowo-badawczymi celem dostosowania kierunków kształcenia do potrzeb lokalnej gospodarki,

  14. prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału,

  15. prowadzenie i koordynacja spraw dotyczących współdziałania Prezydenta Miasta z przedsiębiorcami i instytucjami otoczenia biznesu,

  16. utrzymywanie stałych kontaktów ze strategicznymi inwestorami funkcjonującymi w regionie słupskim,

  17. opieka i współpraca z kluczowymi inwestorami funkcjonującymi w regionie słupskim,

  18. pozyskiwanie strategicznych inwestorów oraz udzielanie wsparcia w procesie lokowania nowych inwestycji w regionie słupskim,

  19. obsługa inwestorów zewnętrznych, wyszukiwanie inwestorów i współpraca z firmami poszukującymi lokalizacji dla inwestycji,

  20. pośrednictwo pomiędzy strategicznymi przedsiębiorstwami działającymi w mieście a Urzędem Miasta,

  21. programowanie pomocy publicznej dla przedsiębiorców,

  22. koordynowanie inwestycji realizowanych w formule partnerstwa publiczno–prywatnego z udziałem miasta,

  23. współpraca z agencjami rządowymi i samorządowymi prowadzącymi współprace z inwestorami zagranicznymi oraz Słupską Specjalną Strefą Ekonomiczną w zakresie tworzenia wspólnej oferty inwestycyjnej miasta oraz jej promowania,

  24. nadzór nad organizacjami pozarządowymi realizującymi zadania miasta w zakresie promocji przedsiębiorczości,

  25. współpraca z miastami partnerskimi i innymi samorządami lokalnymi w Polsce i na świecie w zakresie merytorycznym Wydziału,

  26. opracowywanie koncepcji, koordynacja i nadzór wydarzeń, publikacji oraz materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących strategicznych wydarzeń i projektów,

  27. kształtowanie i realizowanie polityki komunikacyjnej Prezydenta Miasta Słupska i nadzór nad jej przestrzeganiem przez Urząd Miejski i jednostki,

  28. organizowanie kontaktów z mediami, współpraca z instytucjami wydawniczymi,

  29. organizowanie publicznych wystąpień Prezydenta Miasta oraz redagowanie materiałów informacyjnych,

  30. udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystywania oraz prowadzenie postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji Wydziału;

  31. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie aktów do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej.

Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Krystyna Danilecka-Wojewódzka - Prezydent
Data wytworzenia:
1 czerwca 2019
Informację opublikował:
Beata Macedońska
Data publikacji:
27 października 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek