Zamówienia publiczne

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na opracowanie studium wykonalnościdla zadania pn. „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska”

rodzaj: zamówienie o wartości poniżej 30 tys. euro
składanie ofert: 10.02.2017 9:00 • Kancelaria Urzędu Miejskiego w Słupsku pok. nr 6, Pl. Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
otwarcie ofert: 10.02.2017 10:00 • Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, pok. nr 119, Pl. Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk

Zaproszenie do składania ofert na opracowanie studium wykonalności dla zadania pn. „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska” ubiegającego się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, działanie 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – Wsparcie dotacyjne, poddziałanie 8.1.2. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitarnym Trójmiasta.

Podmiot publikujący:
Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Miasta Słupska Iwona Wójcik Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
6 lutego 2017
Informację opublikował:
Roma Rosińska
Data publikacji:
6 lutego 2017
Informację zaktualizował:
Roma Rosińska
Data aktualizacji:
22 lutego 2017
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert na opracowanie studium wykonalnościdla zadania pn. „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska”
Podmiot publikujący:
Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Miasta Słupska Iwona Wójcik Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
6 lutego 2017
Informację opublikował:
Roma Rosińska
Data publikacji:
6 lutego 2017
Nazwa pliku:
Załączniki nr 1-3 do Zaproszenia do składania ofert - wersja edytowalna
Podmiot publikujący:
Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Miasta Słupska Iwona Wójcik Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
6 lutego 2017
Informację opublikował:
Roma Rosińska
Data publikacji:
6 lutego 2017
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze oferty
Podmiot publikujący:
Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
Informację wytworzył:
Z up. PREZYDENTA Miasta Słupska Iwona Wójcik SEKRETARZ MIASTA
Data wytworzenia:
22 lutego 2017
Informację opublikował:
Roma Rosińska
Data publikacji:
22 lutego 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek