Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja o wszczęciu postępowania i przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko

data wystawienia: 3.02.2017 13:41
status: zamknięte

GKiOŚ-RKŚ-II.6220.04.2017

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA


działając na podstawie art. 30, art. 33 ust. 1, art. 34 i art. 35, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm.) w związku z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o zmianie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2015 r. poz. 1936 ze zm.)

podaje do publicznej wiadomości informację

o wszczęciu postępowania i przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko

przedsięwzięcia pn. „Wdrożenie technologii obróbki galwanicznej kontenerów stalowych w zakresie podwyższonej odporności korozyjnej i twardości powłok z uwzględnieniem aspektów środowiskowych i energetycznych”. Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zostało wszczęte wnioskiem z dnia 29.12.2016 r. (uzupełnionym pismem z dnia 26.01.2017 r.) przez podmiot planujący podjęcie realizacji przedsięwzięcia – LEANN Stańczyk Spółka Akcyjna z siedzibą w Słupsku przy ul. Konarskiego 6. Planowana inwestycja polega na budowie instalacji do powierzchniowej obróbki metali z zastosowaniem procesów chemicznych lub elektrolitycznych o całkowitej objętości wanien procesowych większej niż 30 m3 wraz z niezbędnym zapleczem infrastrukturalnym na działkach 46/101, 46/109 i 46/76 obręb Nr 1 w rejonie ul. Portowej 15 B w Słupsk. Wniosek w sprawie wraz z uzupełnionym raportem oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko został zamieszczony pod numerem 56/2017 i 57/2017 w publicznie dostępnym wykazie danych o wnioskach o wydanie decyzji (SIOS).

Każdy zainteresowany ma możliwość zapoznania sięz niezbędną dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - pok. 221, w godzinach pracy Urzędu). Każdy ma również prawo składania uwag i wniosków pisemne (na adres: Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk), ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu (pok. 221) lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (na adres e-mail: wgkios@um.slupsk.pl) bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym - w terminie 21 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. do 24.02.2017 roku. Uwagi lub wnioski wniesione po upływie wyznaczonego terminu pozostawione będą bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków oraz wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Prezydent Miasta Słupska. Organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnienia w postępowaniu będą Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupsku oraz Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gdańsku.

Niniejsze zawiadomienie zamieszcza się na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku, na stronie internetowej organu: http://bip.um.slupsk.pl/, w miejscu planowanego przedsięwzięcia.

Z upoważnienia PREZYDENTA

mgr inż. Maja Wawrowska

Dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej

i Ochrony Środowiska


Podmiot publikujący:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Informację wytworzył:
Maja Wawrowska Dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Data wytworzenia:
3 lutego 2017
Informację opublikował:
Jakub Drożdż
Data publikacji:
3 lutego 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek