Interpelacje i zapytania radnych Rady Miasta - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Interpelacje i zapytania radnych Rady Miasta

239 - XXXII sesja Rady Miejskiej, 30.11.2016

Interpelujący radny: Jerzy Mazurek
Radny, w związku z pismem podpisanym przez Zastępcę Prezydenta Miasta Marka Biernackiego, który nakazuje dyrektorom jednostek, instytucji i spółek nie przedłużać umów najmu powierzchni reklamowej na reklamy zewnętrzne zamontowane na terenie tychże jednostek, zwrócił uwagę, że jest to równoznaczne z utratą przez samorząd kilkudziesięciu lub kilkuset tysięcy złotych. Zwrócił także uwagę, że samorząd to nie tylko budżet miasta, ale również jednostki, które w tym samorządzie pracują, więc takim działaniem Prezydent osłabia finanse tychże jednostek, a zarazem swoje.
Radny zawnioskował o poinformowanie Rady Miejskiej, o jaką kwotę chodzi. Zapytał także o podstawę prawną takiego działania i uzasadnienie.
Radny zaapelował do Prezydenta Miasta o konsekwencję, bo z jednej strony mówi się: „Nie mamy pieniędzy, nie damy 5 zł, 10 zł”, a z drugiej strony pozbawia te jednostki możliwości pozyskania pieniędzy.
Radny ponowił swoją wypowiedź z ubiegłego roku, kiedy proponował, żeby pozwolić zarabiać jednostkom samorządowym pieniądze, z umową, że koszty będą pokrywane z budżetu Miasta i potrącane, natomiast zysk do nich wróci i będzie przez nie spożytkowany na cele właśnie samorządowe.
Podmiot publikujący:
Wydział Obsługi Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Renata Szczęsna
Data wytworzenia:
1 grudnia 2016
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
29 grudnia 2016
Nazwa pliku:
odpowiedź Z-cy Prezydenta Miasta Marka Biernackiego (z up. Prezydenta Miasta)
Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Zgodnie z zapisami w dokumencie
Data wytworzenia:
Zgodnie z zapisami w dokumencie
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
29 grudnia 2016
Nazwa pliku:
prolongata terminu udzielenia odpowiedzi
Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Zgodnie z zapisami w dokumencie
Data wytworzenia:
Zgodnie z zapisami w dokumencie
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
29 grudnia 2016

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek