Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
5178Roboty budowlane - termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. Zamkowej 6 w Słupsku, zadanie pn. Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków.P.U.B. ALMAR Ustka487 000,00 zł24.05.201824.05.2018
30.09.2018
ZP.42/2018
5177Zakup laminarkiINTER BIURO270,00 zł24.05.201824.05.2018
30.05.2018
OU-2600.6.80.2018
5176Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe termomodernizacji obiektu Słupskiego Ośrodka Kultury przy . al. 3-go Maja 22 w słupsku poprzedzonej wykonaniem audytu energetycznego wraz z remontem elem. zewnętrznych (taras, schody, balustrady), zadanie pn. poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków.HIGHWAY Turek23 370,00 zł24.05.201824.05.2018
22.08.2018
ZP.47/2018
5175szkolenie dla pracowników UM z zakresu ochrony danych osobowychAndrzej Rybus - Tołłoczko1 000,00 zł23.05.201823.05.2018
7.06.2018
ZK/3/2018
5174Zakup i montaż tylnej szyby do pojazdu służbowego Straży MierjskiejAuto-Glas, ul. Kniazewicza 1/1, Słupsk550,00 zł23.05.201823.05.2018
20.06.2018
SM-III.2600.23.2018
5173Wykonanie programu konserwatorskiego wraz z kosztorysem inwestorskim na wykonanie prac renowacyjnych i restauratorskich witraży znajdujących się w ciągu głównej klatki schodowej, odtworzenie i wykonanie prac konserwacyjnych oraz restauratorskich zabytkowego witraża na parterze w budynku Urzędu Miejskiego w SłupskuMonika Wolan, Bydgoszcz1 400,00 zł23.05.201823.05.2018
8.06.2018
OU.RZU.83/2018
5172Zakup tablic informacyjnych do nowej siedziby Miejskiego Rzecznika KonsumentaKOLOR P.H.U.50,00 zł23.05.201823.05.2018
6.06.2018
OU.RZU.III.2600.6.79.2018
5171Zakup automatu szorująco zbierającego Numatic TGB 4045Firma Handlowo Usługowa SEREDA, Słupsk18 443,24 zł23.05.201823.05.2018
13.06.2018
OU/81/2018
5170Opaska zaciskowaFimal PSB55,60 zł23.05.201823.05.2018
6.06.2018
OU-2600.6.78.2018
5169Aneks nr 1 z dnia 22 maja 2018 r. do umowy Nr ZP.30/2018 o roboty budowlane pn. "Zagospodarowanie podwórka na tyłach Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Jaracza w Słupsku w ramach projektu "Łamiemy bariery, łączymy pokolenia-rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i śródmieścia Miasta Słupska"- zmiana kierownika budowy.BUILD Sp. z o.o.22.05.2018czas nieokreślonyAneks nr 1 do umowy Nr ZP.30/2018
5168wydruk plakatów w związku z imprezą Dzień dziecka - Szukamy talentówPrzedsiebiorstwo Produkcyjno Usługowe Boxpol Słupsk225,00 zł22.05.201822.05.2018
24.05.2018
Ku_V.3040.60.2018
5167usługa spedycyjna na trasie Warszawa-SłupskOptima Logistics Group Sp zo.o. Warszawa800,00 zł22.05.201822.05.2018
25.05.2018
Ku_V_3040.62.2018
5166Przedmiot umowy dotyczy wypoczynku letniego z elementami profilaktyki uzależnień dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Słupsku.Szkoła Podstawowa Nr 4 w Słupsku3 000,00 zł22.05.201822.05.2018
6.08.2018
23/PA/2018
5165Przedmiot umowy dotyczy realizacji programu profilaktycznego pn. Sok na rok.Słupski Ośrodek Kultury6 500,00 zł22.05.20181.06.2018
31.12.2018
24/PA/2018
5164Zakup nalepek informacyjnychPRIMO50,00 zł22.05.201822.05.2018
30.05.2018
OU-2600.6.77.2018
5163Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 18 Miasta SłupskaKonsorcjum: Geopartner Geomatics Sp. z o.o.; Geopartner Sp. z o.o.150 000,00 zł21.05.201821.09.2019
26.11.2018
ZP.46/2018
5162Zmiana zakresu przedmiotu umowy o wykonanie robót dodatkowych oraz zwiększenie wartości umowy o kwotę 103 307,43 zł to jest do wysokości 2 302 547,43 zł, zadanie pn. Łamiemy bariery, łaczymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - Remont i przebudowa wnętrz kamienicy Otto Freundlicha na potrzeby utworzenia Centrum Wsparcia wraz z zagopodarowaniem terenu.Przedsiębiorstwo Instalacji i Konstrukcji "INSTALEX"Zmiana zakresu przedmiotu umowy o wykonanie robót dodatkowych oraz zwiększenie wartości umowy o kwotę 103 307,43 zł to jest do wysokości 2 302 547,43 zł21.05.2018czas nieokreślonyAneks nr 1 do umowy Nr ZP.11/2018
5161Zakup zaprogramowanego pilota do szlabanu przy archiwum zakładowym Urzędu Miejskiego w Słupsku przy pl. Zwycięstwa 4Zakład Ślusarski Usługowo-Wytwórczy Józef Nieboj90,00 zł21.05.201821.05.2018
6.06.2018
OU.RZU.III.2600.6.76.2018
5160Ubezpieczenie Miasta Słupska, jego jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury w zakresie ryzyk majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnejTowarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Polski Zakład Ubezpieczen Wzajemnych Warszawa410 272,00 zł19.05.201819.05.2018
18.05.2019
Pismo ZP.033.1.2018 plus polisy
5159Roboty budowlane - Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku i uruchomienia Centrum Inicjatyw Społecznych i artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii, zadanie pn. Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska.SIMA Sp. z.o o. Sp. K. i "TECH-BUD"13 633 936,45 zł18.05.201818.05.2018
18.01.2020
ZP.28/2018

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek