Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
4718Dwudniowe szkolenie dla kadry kierowniczej UM w Słupsku z zakresu kultury organizacyjnej jako narzędzia kształtowania zachowań i postaw pracowników UM w Słupsku.Sagres Coaching Szkolenia i Doradztwo joanna Fabisiak, ul. Orzechowa 12, Osielsk7 000,00 zł5.12.20175.12.2017
6.12.2017
81/2017
4717Roboty uzupełniające powtarzające się do Umowy podstawowej nr RZP.67/2017 z dnia 31.08.2017 r. w zakresie zgodnym z protokołem konieczności nr 2/B z dnia 20.11.2017.Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALPY-UNION Hanna Szuran-Kogut w Słupsku, ul. Lutosławskiego 4/1225 349,09 zł5.12.20175.12.2017Aneks nr 2 do Umowy nr RZP.67/2017 z dnia 31.08.2017
4716Dotacja z budżetu Miasta Słupska na 2017 rok dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. z przeznaczeniem na dostosowanie pomieszczeń i zakup wyposażenia w tym sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Hematologicznego celem uruchomienia świadczeń z zakresu transplantacji szpiku.Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka Sp. z o.o.800 000,00 zł4.12.20174.12.2017
31.12.2017
aneks nr 1 do umowy nr 87/ZiSS/2017
4715Zakup środków czystości.SIMBHP Sp.j.770,00 zł4.12.20174.12.2017
15.12.2017
OU-2600-6.54.2017
4714Wykonanie operatów szacunkowych określenia wartości lokali mieszkalnych z pomieszczeniami przynależnymi oraz gruntemAgencja Nieruchomości "Rezydencja" - Elżbieta Wiśniewska2 500,00 zł1.12.20176.12.2017
12.12.2017
1/PoM/2017
4713wykonywanie obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacjidane osobowe wyłączone6 000,00 zł1.12.20171.12.2017
31.12.2017
umowa zlecenie z dnia 1.12.2017
4712Roboty uzupełniające powtarzające się do Umowy podstawowej nr RZP.67/2017 z dnia 31.08.2017 r. w zakresie zgodnym z protokołem konieczności nr 1/B z dnia 03.11.2017.Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALPY-UNION Hanna Szuran-Kogut w Słupsku, ul. Lutosławskiego 4/12.6 130,41 zł30.11.201730.11.2017ANEKS nr 1 do Umowy nr RZP.67/2017 z dnia 31.08.2017
4711Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa sieci UTM.IKARIA Sp. z.o. Sp.k.119 949,99 zł29.11.201729.11.2017
28.12.2017
RZP.80/2017
4710Przekazanie z budżetu Miasta Słupska na 2017 rok dotacji celowej Wojewódzkiemu Szpitalowi Specjalistycznemu im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. z przeznaczeniem na dostosowanie pomieszczeń i zakup wyposażenia w tym sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Hematologicznego celem uruchomienia świadczeń z zakresu transplantacji szpiku.Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka Sp. z o.o.800 000,00 zł29.11.201729.11.2017
31.12.2017
87/ZiSS/2017
4709Usunięcie awarii poprzez udrożnienie rury kanalizacyjnej WC dla niepełnosprawnych w budynku Małego Ratusza przy Placu Zwycięstwa 1 w Słupsku.Zakład Instalatorstwa Sanitarnego INSTON Marian Trojanowski - Słupsk246,00 zł brutto29.11.201729.11.2017
30.11.2017
OU-RZU.IV.2600.11/2017
4708Wynajem sali na spotkanie świąteczno-noworoczne dla dyrektorów i liderów edukacji miasta Słupska.Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego984,00 zł28.11.201728.11.2017
12.01.2018
E-III.28.2017
4707Książki zostały wręczone dla słupskich przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych podczas organizowanych imprez świątecznychKsięgarnia Ratuszowa2 000,00 zł28.11.201728.11.2017
29.12.2017
E.III.28.2017
4706Udzielenie dotacji celowej na zakup agregatu prądotwórczego, czterech pomp szlamowych, pilarki ratowniczej i motopompy pływajacej Niagara dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w SlupskuKomenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej141 000,0028.11.201728.11.2017
31.12.2017
135/FB/2017
4705Zakup telefonu bezprzewodowegoINTER BIURO120,00 zł27.11.201727.11.2017OU-2600.6.53.2017
4704Awaria – dwa klimatyzatory zlokalizowane w Pałacu Ślubów Ratusza w Słupsku wymagają natychmiastowego oczyszczenia, odgrzybienia
i wymiany diody wyświetlacza.
INWESTMAT EKO Rafał Piniański- Słupsk492,00 zł brutto27.11.201727.11.2017
30.11.2017
OU-RZU.IV.2600.12/2017
4703Zakup 10 szt. płynów zimowych do spryskiwaczy oraz 4 szt. odmrażaczy do szyb.P.H.U."TADMOT" Tadeusz Burzyński, Słupsk ul. koszalińska 3b149,00 zł27.11.201727.11.2017
14.12.2017
SM-III.2600.19.2017
4702Aneks nr 2 - roboty uzupełniające do zadania pn. "Renowacja budynków Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa nr 3 i nr 1" część 1 - Renowacja elewacji Ratusza Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3,
do Umowy nr RZP 68/2017 z dnia 24.08.2017 r.
SIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA w Słupsku, ul. Poznańska 53.89 393,84 zł27.11.201727.11.2017
22.12.2017
ANEKS nr 2 do Umowy nr RZP.68/2017 z dnia 24.08.2017
4701Porozumienie dot. zmiany terminu realizacji zadania pn. "Renowacja budynków Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa nr 3 i nr 1" część 1 - Renowacja elewacji Ratusza Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3,
do Umowy nr RZP 68/2017 z dnia 24.08.2017 r.
SIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA w Słupsku, ul. Poznańska 53.zmiana terminu zakończenia robót do 22.12.2017 r.27.11.201727.11.2017
22.12.2017
Porozumienie
4700Naprawa szyby przedniej w sam.służb RenaultNORDGLASS150,00 zł24.11.201724.11.2017
30.11.2017
OU-2600.6.52.2017
4699Dostawa sprzętu komputerowego dla UM Słupsk.CEZAR Sp. zo.o.155 362,00 zł24.11.201724.11.2017
27.12.2017
RZP.78/2017

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek