Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
805Dotyczy zakupu usługi na usunięcie awarii urządzeń klimatyzacyjnych zlokalizowanych w Urzędzie Miejskim
w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (WI – pok. nr 9) .
INWESTMAT EKO, Słupsk713,40 zł26.06.201426.06.2014
27.06.2014
A-RRB-I.2512.1-7.2014
804Dotyczy zakupu artykułów gospodarczych.Castorama, Słupsk379,00 zł26.06.201426.06.2014
3.07.2014
A.RRB.II.2600-6.349.2014
803Administrator strony internetowej Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct - Słupsk.Damian Rosiak514,00 zł25.06.201425.06.2014
31.08.2014
GPM-ZSZ-II.2151.12.2014
802Dotyczy artykułów RTV.RTV Euro AGD, Słupsk44,99 zł25.06.201425.06.2014
2.07.2014
A.RRB.II.2600-6.347.2014
801Dotyczy zakupu ramek.Edmund Więckiewicz, Słupsk160,00 zł25.06.201425.06.2014
4.06.2014
A.RRB.II.2600-6.348.2014
800Realizacja zadania pn. „Kolonie letnie 2014 w Ostrowcu”.Caritas Parafii p. w. Najświętszego Serca Jezusowego, Słupsk4 000,00 zł24.06.201415.07.2014
10.08.2014
63/PA/2014
799Realizacja zadania w zakresie organizacji wypoczynku letniego z elementami profilaktyki dla dzieci i młodzieży.Młodzieżowe Centrum Kultury, Słupsk2 000,00 zł24.06.20141.07.2014
1.08.2014
62/PA/2014
798Organizacja wyjazdu na obóz sportowy z elementami profilaktyki uzależnień dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 w Słupsku.Szkoła Podstawowa Nr 2, Słupsk3 500,00 zł24.06.20142.07.2014
13.07.2014
61/PA/2014
797Dotyczy zakupu środków chemicznych.Agromax, Słupsk88,00 zł24.06.201424.06.2014
1.07.2014
A.RRB.II.2600-6.345.2014
796Organizacja wyjazdu młodzieży na obóz szkoleniowo – wypoczynkowy z elementami profilaktyki uzależnień
do Białego Dunajca.
I Liceum Ogólnokształcące, Słupsk2 500,00 zł23.06.201418.06.2014
27.06.2014
60/PA/2014
795Realizacja zadania pn. „Wypoczynek letni dzieci i młodzieży w tym osób szczególnie narażonych na działanie czynników ryzyka”.CARITAS PARAFII p. w. N.M.P. Królowej Różańca Świętego, Słupsk5 000,00 zł23.06.201428.06.2014
11.07.2014
59/PA/2014
794Dotyczy zakupu art. gospodarczych.Obi, Kobylnica595,90 zł23.06.201423.06.2014
30.06.2014
A.RRB.II.2600-6.335.2014
793Dotyczy zakupu artykułów gospodarczych.Castorama, Słupsk320,00 zł20.06.201420.06.2014
27.06.2014
A.RRB.II.2600-6.343.2014
792Dotyczy zakupu artykułów papierniczych.Papirus, Słupsk12,78 zł20.06.201420.06.2014
27.06.2014
A.RRB.II.2600-6.341.2014
791Usługa gastronomiczna.Restauracja Anna De CroY Jarosław Domaradzki250,00 zł20.06.201420.06.2014
14.07.2014
A.RRB.II.2600-6.337.2014
790Grawerowanie tabliczki okolicznościowej.Usługowy Zakład Grawerski Radosław Sakowicz180,00 zł20.06.201420.06.2014
15.07.2014
A.RRB.II.2600-6.336.2014
789Wykonanie nalepek okolicznościowych.Domsan Sylwia Tomczyk150,00 zł20.06.201420.06.2014
5.07.2014
A.RRB.II.2600-6.338.2014
788Oprawa rysunku.Zakład Szklarski Edmund Więckiewicz150,00 zł20.06.201420.06.2014
9.07.2014
A.RRB.II.2600-6.339.2014
787Usługa polegająca na prowadzeniu plenerowej imprezy pod nazwą "Noc Kupały" przy Bulwarze ks. Jerzego Popiełuszki.Piotr Kozlowski300,00 zł20.06.201421.06.2014OK-RO-V.2150.114.2014
786Dotyczy zakupu wyposażenia apteczki.Apteka NA ZDROWIE, Słupsk20,00 zł18.06.201418.06.2014
25.06.2014
A.RRB.II.2600-6.346.2014

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek