Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
2518Wykonanie prac malarskich w postaci murala na ścianie szczytowej budynku przy ul. Lutosławskiego 32 w SłupskuInstutut Kultury Miejskiej11070,0014.09.201515.09.2015
20.09.2015
BPM-IV.3037.50.2015
2517Dodruk 4000 szt. kart do głosowania na potrzeby Słupskiego Budżetu Partycypacyjnego.Grawipol, Słupsk890,00 zł14.09.201514.09.2015OU.RZP.VII.2600-6.464.2015
2516Zakup wiązanek kwiatów na uroczystości świąt państwowych i rocznic historycznych:
27,09.2015 - rocznica powstania Polskiego Państwa Podziemnego,
10.10.2015 - 70. rocznica powstania Cechu Rzemiosł Różnych w Słupsku,
11.11.2015 - Narodowe Święto Niepodległości.
Kwiaciarnia SIS, Słupsk300,00 zł14.09.201514.09.2015
30.11.2015
OU-RG.II.2600-6.456.2015
2515Wykonanie siatki reklamowej o wymiarach 184 x 187 cm z logo Punktu Europe Direct.Kolor, Słupsk350,00 zł14.09.201514.09.2015
28.09.2015
OU.RZP.VII.2600-6.454.2015
2514Wykonanie dwóch naklejek o wymiarach 110 x 58,5 cm z logo Punktu Europe DirectKolor, Słupsk70,00 zł14.09.201514.09.2015
28.09.2015
OU.RZP.VII.2600-6.455.2015
2513Zakup toreb Super Słupsk, toreb Eco, magnesów, koszulek Super Słupsk, koszulek Eco, kubków Super Słupsk.Fundacja Partnerstwo Dorzecze Słupi, Słupsk932,00 zł14.09.201514.09.2015
30.09.2015
OU-RG.II.2600.6.457.2015
2512w sprawie pokrywania kosztów opieki i wychowania przedszkolnego dzieci spoza terenu Gminy Kobylnica.Gmina Kobylnica629,66 za jedno dziecko11.09.20151.09.2015
31.08.2016
13/GZEAGS/2015
2511w sprawie pokrycia kosztów dotacji na opiekę i wychowanie przedszkolne dzieci spoza terenu Gminy Kobylnica.Gmina Kobylnica629,66 za jedno dziecko11.09.20151.09.2015
31.08.2016
13/GZEAGS/2015
2510Zakup telefonu bezprzewodowego.Media Markt, Słupsk179,00 zł11.09.201511.09.2015
30.09.2015
OU.RZP.VII.2600-6.453.2015
2509Aneks do umowy nr 20/2015 - na wniosek Wykonawcy zmienia się wskazanego w ofercie podwykonawcę, zadanie pn. Rewitalizacja Traktu KsiążęcegoPrzedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych Sp.z o.o KobylnicaZmiana podwykonawcy robót11.09.2015czas nieokreślonyAneks nr 2 do umowy nr 20/2015
2508Aktualizacja audytów energetycznych i dokumentacji projektowej termomodernizacji 11 placówek oświatowych w Słupsku - Szkoła Podstawowa nr 1, Przedszkole Miejskie nr 7 w ramach projektu: Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków""MINTER" Michał Walczak24 900,00 zł11.09.201511.09.2015
16.11.2015
WI/04.4/2015
2507Aktualizacja audytów energetycznych i dokumentacji projektowej termomodernizacji 11 placówek oświatowych w Słupsku - I LO, Przedszkole Miejskie nr 10, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w ramach projektu: Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków""MINTER" Michał Walczak35 900,00 zł11.09.201511.09.2015
16.11.2015
WI/04.3/2015
2506Aktualizacja audytów energetycznych i dokumentacji projektowej termomodernizacji 11 placówek oświatowych w Słupsku - Zespół Szkół Ekonomicznych i Technicznych. Przedszkole Miejskie nr 32, Miejska Biblioteka Publiczna w ramach projektu: Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków""MINTER" Michał Walczak20 900,00 zł11.09.201511.09.2015
16.11.2015
WI/04.2/2015
2505Aktualizacja audytów energetycznych i dokumentacji projektowej termomodernizacji 11 placówek oświatowych w Słupsku - SP nr 10, Przedszkole Miejskie nr 9, V LO w ramach projektu: Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków""MINTER" Michał Walczak35 900,00 zł11.09.201511.09.2015
16.11.2015
WI/04.1/2015
2504Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji obiektu Teatru Rondo w Słupsku przy ul. Niedziałkowskiego w ramach projektu: Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków""MINTER" Michał Walczak28 900,00 zł11.09.201511.09.2015
10.11.2015
WI/03/2015
2503Zakup ok. 100 kg jabłek, które zostaną rozdane dzieciom biorącym udział w akcji "Sprzątanie świata".Biedronka, Słupsk400,00 zł11.09.201511.09.2015
18.09.2015
OU.RZP.VII.2600-6.452.2015
2502Publikacja ogłoszenia w "Głosie Pomorza" o nieruchomościach przeznaczonych do sprzedaży.Polska Press, Warszawa3 000,00 zł10.09.201510.09.2015
14.09.2015
OU.RG.V.2600-6.350.2015
2501w sprawie pokrywania kosztów opieki i wychowania przedszkolnego dzieci spoza terenu Miasta Słupska.Miasto Słupsk595,77 za jedno dziecko9.09.20151.09.2015
31.08.2016
1/PM 7/2015/2016
2500Udział pracownika UM w Słupsku w VI Forum Koordynatorów czynności kancelaryjnychCentrum Promocji Informatyki, ul. Międzyborska 50, 04-041 Warszawa450,00 zł9.09.201517.09.201532/2015
2499Wykonanie pieczęci urzędowej z godłem RP na potrzeby WGKiOŚ.Mennica Polska S.A., Warszawa300,00 zł9.09.20159.09.2015
31.12.2015
OU.RZP.VII.2600-6.443.2015

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek