Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
274Dotyczy załadunku, transportu i wyładunku wyposażenia kwalifikacji wojskowychTransport - Przeprowadzki Marek Bartman, Słupsk500,00 zł27.02.201427.02.2014
6.03.2014
A.RRB.II.2600-6.095.2014
273Dotyczy zakupu piór wycieraczek do pojazdu służbowegoPHU Hurtex-G.M s.c., Słupsk111,00 zł27.02.201427.02.2014
6.03.2014
A.RRB.II.2632-6.007.2014
272Dotyczy zakupu artykułów gospodarczychCastorama, Słupsk30,00 zł27.02.201427.02.2014
6.03.2014
A.RRB.II.2600-6.085.2014
271Udział pracownika Urzędu Miejskiego w Słupsku w szkoleniu nt. "Wydatki strukturalne jednostek sektora finansów publicznych. Zagadnienia praktyczne 2014"Pomorskie Centrum Szkoleniowe, Gdańsk329,00 zł27.02.20143.03.2014OK-RO-II.2403.18.2014
270Realizacja zadania publicznego pod nazwą: "Dom Interwencji Kryzysowej PCK w Słupsku - Stacjonarna placówka udzielająca kompleksowej pomocy oraz tymczasowego schronienia bezdomnym".Polski Czerwony Krzyż Oddział Rejonowy w Słupsku15 000,00 zł26.02.20141.01.2014
31.12.2014
Aneks nr 2 do umowy 3/ZiSS/2012
269Dotyczy zakupu artykułów konsumpcyjnych na uroczystą Galę Wręczenia nagródRiwiera Catering, Słupsk300,00 zł26.02.201426.02.2014
5.03.2014
A.RRB.II.2600-6.083.2014
268Dotyczy usługi wywołania fotografiiLab-Net, Słupsk40,00 zł26.02.201426.02.2014
7.03.2014
A.RRB.II.2600-6.090.2014
267Dotyczy zakupu wyposażenia apteczkiApteka Na Zdrowie, Słupsk30,00 zł26.02.201426.02.2014
5.03.2014
A.RRB.II.2600-6.080.2014
266Dotyczy zakupu koszul służbowychADMAR II Z.P.H., Słupsk280,02 zł26.02.201426.02.2014
5.03.2014
A.RRB.II.2600-6.085.2014
265Udział 3 pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku w szkoleniu nt. "Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. Zakres merytoryczny decyzji oraz postępowanie administracyjne. Ujęcie praktyczne. Wpływ zmiany ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych na wydawane decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. Projektowane zmiany ustawy"Editio Sp. z o.o., Bydgoszcz680,00 zł26.02.201428.02.2014OK-RO-II.2403.16.2014
264Dotyczy zakupu odkurzaczaRTV EURO AGD, Słupsk349,99 zł25.02.201425.02.2014
4.03.2014
A.RRB.II.2600-6.069.2014
263Dotyczy zakupu baterii R14Castorama, Słupsk100,00 zł25.02.201425.02.2014
4.03.2014
A.RRB.II.2600-6.071.2014
262Dotyczy zakupu zimowego płynu do spryskiwaczyCastorama, Słupsk120,00 zł25.02.201425.02.2014
4.03.2014
A.RRB.II.2600-6.071.2014
261Wykonanie niektórych czynności określonych w ustawie z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1015) zmierzające do zastosowania środków egzekucyjnych należności pieniężnych określonych w ustawie z dnia 7 września 2007 roku o pomocy osobom uprawnianym do alimentów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1228 z późn. zm.), ustawie z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 182 z późn. zm.) ustawie z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2013 r. poz. 135 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1456 z późn. zm.) z tytułu zwrotu nienależnych świadczeń z funduszu alimentacyjnego i nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz z tytułu zwrotu przez dłużników alimentacyjnych należności w wysokości świadczeń wypłacanych z funduszu alimentacyjnego osobie uprawnionej łącznie z ustawowymi odsetkami. Zmiana wartości umowy zlecenia Nr 2/F/2013.Olga Bobrowska9 400,00 zł24.02.20141.03.2014
31.12.2014
Aneks Nr 2/2014 do Umowy zlecenie Nr 2/F/2013
260Wykonanie niektórych czynności określonych w ustawie z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1015) zmierzające do zastosowania środków egzekucyjnych należności pieniężnych określonych w ustawie z dnia 7 września 2007 roku o pomocy osobom uprawnianym do alimentów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1228 z późn. zm.), ustawie z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 182 z późn. zm.) ustawie z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2013 r. poz. 135 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1456 z późn. zm.) z tytułu zwrotu nienależnych świadczeń z funduszu alimentacyjnego i nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz z tytułu zwrotu przez dłużników alimentacyjnych należności w wysokości świadczeń wypłacanych z funduszu alimentacyjnego osobie uprawnionej łącznie z ustawowymi odsetkami. Zmiana wartości umowy zlecenie Nr 1/F/2013Karolina Grosman9 400,00 zł24.02.20141.03.2014
31.12.2014
Aneks Nr 2/2014 do Umowy zlecenie Nr 1/F/2013
259zakup jednorazowej licencji do emulatora terminala A-term MainframeJT-Soft s.c. - Bydgoszcz367,77 zł24.02.201424.02.2014
8.04.2014
SM-XXVI.2601.6.2014
258zakup wycieraczki do tylnej szyby VW Caddy - szt.1PHU TADMOT Hurtownia Mot. - Słupsk61,50 zł24.02.201424.02.2014
25.03.2014
SM-XXVI.2601.14.2014
257Dotyczy oprawy dyplomuZakład Szklarski Edmund Więckiewicz, Słupsk48,00 zł24.02.201424.02.2014
3.03.2014
A.RRB.II.2600-6.064.2014
256Zakup materiałów profilaktyczno - edukacyjnychStowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych, Poznań10 455,00 zł24.02.201424.02.2014
3.03.2014
A.RRB.II.2600-6.076.2014
255Dotyczy zakupu okuć meblowychCentrum Kształcenia Praktycznego, Słupsk50,00 zł24.02.201424.02.2014
4.03.2014
A.RRB.II.2600-6.070.2014

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek