Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
1623Doręczanie za pokwitowaniem adresata decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości za 2015 r.Marcin Weitmann3,50 zł brutto za doręczenie pod adres4.02.20157.02.2015
21.02.2015
OK-RO-V.2150.9.2015
1622Doręczanie za pokwitowaniem adresata decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości za 2015 r.Wojciech Szczepański3,50 zł brutto za doręczenie pod adres4.02.20157.02.2015
21.02.2015
OK-RO-V.2150.8.2015
1621Doręczanie za pokwitowaniem adresata decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości za 2015 r.Lidia Duszkiewicz3,50 zł brutto za doręczenie pod adres4.02.20157.02.2015
21.02.2015
OK-RO-V.2150.7.2015
1620Doręczanie za pokwitowaniem adresata decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości za 2015 r.Agnieszka Nowakowska3,50 zł brutto za doręczenie pod adres4.02.20157.02.2015
21.02.2015
OK-RO-V.2150.6.2015
1619Doręczanie za pokwitowaniem adresata decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości za 2015 r.Agata Kupicz3,50 zł brutto za doręczenie pod adres4.02.20157.02.2015
21.02.2015
OK-RO-V.2150.5.2015
1618Doręczanie za pokwitowaniem adresata decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości za 2015 r.Zofia Płaszczyk3,50 zł brutto za doręczenie pod adres4.02.20157.02.2015
21.02.2015
OK-RO-V.2150.4.2015
1617Doręczanie za pokwitowaniem adresata decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości za 2015 r.Aleksandra Łuka3,50 zł brutto za doręczenie pod adres4.02.20157.02.2015
21.02.2015
OK-RO-V.2150.3.2015
1616Doręczanie za pokwitowaniem adresata decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości za 2015 r.Agnieszka Rosińska3,50 zł brutto za doręczenie pod adres4.02.20157.02.2015
21.02.2015
OK-RO-V.2150.2.2015
1615Doręczanie za pokwitowaniem adresata decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości za 2015 r.Adam Centkowski3,50 zł brutto za doręczenie pod adres4.02.20157.02.2015
21.02.2015
OK-RO-V.2150.1.2015
1614Usunięcie awarii - naprawa kotła gazowego TERMET w Punkcie Informacji Europejskiej Europe Direct - Słupsk, ul. Podgórna 1/1.InwestMATeko, Słupsk344,40 zł4.02.20154.02.2015Zamówienie nr A-V.2512.1-5.2015
1613Udział pracownika Urzędu Miejskiego w Słupsku w szkoleniu nt. "Specyfika VAT w jednostkach samorządu terytorialnego"Centrum Szkoleniowe KORMORAN, Giżycko339,00 zł4.02.20156.02.2015OK-RO-II.2403.3.2015
1612Przedmiot umowy dotyczy realizacji zadania w zakresie organizacji wypoczynku zimowego z elementami profilaktyki dla dzieci i młodzieży.Młodzieżowe Centrum Kultury, Słupsk2 200,00 zł3.02.20152.02.2015
13.02.2015
6/PA/2015
1611Bezpłatne użyczenie ekspresów do kawyFirma Handlowo-Usługowa "ARGED"3920,00 - zakup kawy do ekspresów3.02.20153.02.2015
2.02.2016
A.RZP.17/2015
1610Zakup ramek do oprawy dwóch nagród Prezydenta Miasta Słupska dla najpopularniejszego sportowca oraz najpopularniejszego trenera ze Słupska.Edmund Więckiewicz, Słupsk71,00 zł3.02.20153.02.2015
23.02.2015
A.VI.2600-6.048.2015
1609Usługa odśnieżania dziedzińca ratusza.PGK, Słupsk129,60 zł2.02.20152.02.2015A.VI.2600-6.057.2015
1608Usunięcie awarii UPS -a w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 - przegląd i naprawa urządzenia.Schneider Electric Polska Sp. z o.o., Warszawa2 706,00 zł30.01.201530.01.2015Zamówienie nr A-V.2512.1-4.2015
1607Usunięcie awarii - w systemie telewizji dozorowej CCTV w budynkach Urzędu Miejskiego w Słupsku,
- uruchomienie uszkodzonego oprogramowania do podglądu monitoringu CCTV ze Straży Miejskiej
w pomieszczeniu dyżurnego w Ratuszu (kamery w budynku SM ul. Jaracza 5).
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego w Koszalinie, Krzysztof Niedziela.201,29 zł30.01.201530.01.2015Zamówienie nr A-V.2512.1-3.2015
1606Zakup ośmiu sztuk baterii CR2032.Prados-Elektronik, Słupsk40,00 zł30.01.201513.01.2015
27.01.2015
A.VI.2600-6.013.2015
1605Umowa o używanie telefonu prywatnego do celów służbowych.Robert Biedroń - Pracownik500,00 zł29.01.20156.12.2014
16.01.2015
A.RZP.16/2015
1604dotacja do zadania "Wsparcie dla bezdomnych"Ośrodek Resocjalizacji Stowarzyszenia Solidarni PLUS10 000,00 zł29.01.20151.01.2015
31.12.2015
ANEKS nr 3 do umowy 1/ziss/2012

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek