Ogłoszenie o otwartym naborze przedstawicieli organizacji pozarządowych działających na terenie Miasta Słupska do Zespołu ds. opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Słupska
status: zamknięte
OGŁOSZENIE
o otwartym naborze przedstawicieli organizacji pozarządowych działających na terenie Miasta Słupska do
Zespołu ds. opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji
dla Miasta Słupska
Miasto Słupsk w związku z planowaną realizacją procesu rewitalizacji, rozpoczyna pracę nad tworzeniem Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Słupska, zgodnie z Ustawą o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 r. Program ten będzie stanowił podstawę do podjęcia kompleksowych działań rewitalizacyjnych na zdiagnozowanym obszarze Miasta wymagającym szczególnego wsparcia. Gminny Program Rewitalizacji dla Miasta Słupska umożliwi efektywne pozyskiwanie środków unijnych na działania rewitalizacyjne. Z założenia rewitalizacja ma być kompleksowym i efektywnym procesem, mającym za zadanie wyprowadzenie obszarów zdegradowanych ze stanu kryzysowego spowodowanego koncentracją negatywnych zjawisk (społecznych, gospodarczych, środowiskowych, przestrzenno – funkcjonalnych oraz technicznych) przy aktywnym udziale
i współpracy z lokalną społecznością.
Celem prac Zespołu, w skład którego wejdą przedstawiciele sektora publicznego oraz organizacji pozarządowych, będzie opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Słupska. Główne zadania Zespołu będą obejmować m.in.:
- koordynacja działań mających na celu aktywne włączenie lokalnej społeczności w proces konsultacji społecznych służący opracowaniu Gminnego Programu Rewitalizacji,
- określenie na podstawie opracowanych analiz i ekspertyz, kierunków działań mających na celu eliminację negatywnych zjawisk występujących na wyznaczonych obszarach oraz wizji stanów obszarów po przeprowadzeniu rewitalizacji,
- ustanowienie hierarchii potrzeb w zakresie działań rewitalizacyjnych oraz opracowanie listy najważniejszych przedsięwzięć zaplanowanych do umieszczenia w Gminnym Programie Rewitalizacji,
- opracowanie systemu monitorowania i oceny Gminnego Programu Rewitalizacji.
W związku z powyższym Miasto Słupsk ogłasza nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych do Zespołu ds. opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Słupska.
1. Zgłoszenia kandydatów do Zespołu mogą dokonywać organizacje pozarządowe określone w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity Dz. U. 2014 r., poz. 1118 z późn. zm.), których działalność zapisana w statucie jest zgodna z zakresem ogłoszenia o naborze.
2. Poszczególna organizacja pozarządowa może zgłosić maksymalnie 2 kandydatów.
3. Kandydaci powinni spełniać następujące warunki:
1) korzystanie z pełni praw publicznych;
2) posiadanie doświadczenia w zakresie podejmowania na terenie Miasta Słupska działań z zakresu rewitalizacji o charakterze społecznym/ kulturalnym/ gospodarczym/ przestrzennym.
4. Wymagane dokumenty: wypełniony Formularz zgłoszeniowy.
5. O wyborze decydować będą następujące kryteria:
1) doświadczenie kandydata zgodne z warunkami przedstawionymi w punkcie 3 ogłoszenia;
2) kolejność zgłoszeń.
6. Nie będą brane pod uwagę formularze:
a) niekompletne,
b) złożone po terminie określonym w punkcie 9 ogłoszenia.
7. Za udział w posiedzeniach Zespołu nie przysługuje wynagrodzenie ani zwrot kosztów dojazdu.
8. Formularz dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej bip.um.slupsk.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku www.slupsk.pl oraz w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
9. Termin naboru kandydatów do Zespołu wyznaczono do dnia 23.12.2015 r. do godz. 15.00.
10. Pisemne zgłoszenia kandydatów do Zespołu należy kierować na Wydział Zarządzania Funduszami
w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, 76–200 Słupsk za pośrednictwem poczty, osobiście (pokój 205) lub elektronicznie na adres e-mail: d.gregorek@um.slupsk.pl - w takim przypadku należy przedstawić skany dokumentów.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 14 grudnia 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 14 grudnia 2015
- Nazwa pliku:
- Ogłoszenie
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 14 grudnia 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 14 grudnia 2015
- Nazwa pliku:
- Formularz
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 14 grudnia 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 14 grudnia 2015
- Nazwa pliku:
- Formularz w wersji edytowalnej
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
- Data wytworzenia:
- 14 grudnia 2015
- Informację opublikował:
- Agnieszka Jasik
- Data publikacji:
- 14 grudnia 2015