Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o otwartym naborze przedstawicieli organizacji pozarządowych działających na terenie Miasta Słupska do Zespołu ds. opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Słupska

data wystawienia: 14.12.2015 14:44
status: zamknięte

OGŁOSZENIE

o otwartym naborze przedstawicieli organizacji pozarządowych działających na terenie Miasta Słupska do

Zespołu ds. opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji
dla Miasta Słupska

Miasto Słupsk w związku z planowaną realizacją procesu rewitalizacji, rozpoczyna pracę nad tworzeniem Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Słupska, zgodnie z Ustawą o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 r. Program ten będzie stanowił podstawę do podjęcia kompleksowych działań rewitalizacyjnych na zdiagnozowanym obszarze Miasta wymagającym szczególnego wsparcia. Gminny Program Rewitalizacji dla Miasta Słupska umożliwi efektywne pozyskiwanie środków unijnych na działania rewitalizacyjne. Z założenia rewitalizacja ma być kompleksowym i efektywnym procesem, mającym za zadanie wyprowadzenie obszarów zdegradowanych ze stanu kryzysowego spowodowanego koncentracją negatywnych zjawisk (społecznych, gospodarczych, środowiskowych, przestrzenno – funkcjonalnych oraz technicznych) przy aktywnym udziale
i współpracy z lokalną społecznością.

Celem prac Zespołu, w skład którego wejdą przedstawiciele sektora publicznego oraz organizacji pozarządowych, będzie opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Słupska. Główne zadania Zespołu będą obejmować m.in.:

- koordynacja działań mających na celu aktywne włączenie lokalnej społeczności w proces konsultacji społecznych służący opracowaniu Gminnego Programu Rewitalizacji,

- określenie na podstawie opracowanych analiz i ekspertyz, kierunków działań mających na celu eliminację negatywnych zjawisk występujących na wyznaczonych obszarach oraz wizji stanów obszarów po przeprowadzeniu rewitalizacji,

- ustanowienie hierarchii potrzeb w zakresie działań rewitalizacyjnych oraz opracowanie listy najważniejszych przedsięwzięć zaplanowanych do umieszczenia w Gminnym Programie Rewitalizacji,

- opracowanie systemu monitorowania i oceny Gminnego Programu Rewitalizacji.

W związku z powyższym Miasto Słupsk ogłasza nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych do Zespołu ds. opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Słupska.

1. Zgłoszenia kandydatów do Zespołu mogą dokonywać organizacje pozarządowe określone w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity Dz. U. 2014 r., poz. 1118 z późn. zm.), których działalność zapisana w statucie jest zgodna z zakresem ogłoszenia o naborze.

2. Poszczególna organizacja pozarządowa może zgłosić maksymalnie 2 kandydatów.

3. Kandydaci powinni spełniać następujące warunki:

1) korzystanie z pełni praw publicznych;

2) posiadanie doświadczenia w zakresie podejmowania na terenie Miasta Słupska działań z zakresu rewitalizacji o charakterze społecznym/ kulturalnym/ gospodarczym/ przestrzennym.

4. Wymagane dokumenty: wypełniony Formularz zgłoszeniowy.

5. O wyborze decydować będą następujące kryteria:

1) doświadczenie kandydata zgodne z warunkami przedstawionymi w punkcie 3 ogłoszenia;

2) kolejność zgłoszeń.

6. Nie będą brane pod uwagę formularze:

a) niekompletne,

b) złożone po terminie określonym w punkcie 9 ogłoszenia.

7. Za udział w posiedzeniach Zespołu nie przysługuje wynagrodzenie ani zwrot kosztów dojazdu.

8. Formularz dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej bip.um.slupsk.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku www.slupsk.pl oraz w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku.

9. Termin naboru kandydatów do Zespołu wyznaczono do dnia 23.12.2015 r. do godz. 15.00.

10. Pisemne zgłoszenia kandydatów do Zespołu należy kierować na Wydział Zarządzania Funduszami
w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, 76–200 Słupsk za pośrednictwem poczty, osobiście (pokój 205) lub elektronicznie na adres e-mail: d.gregorek@um.slupsk.pl - w takim przypadku należy przedstawić skany dokumentów.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
14 grudnia 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
14 grudnia 2015
Nazwa pliku:
Ogłoszenie
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
14 grudnia 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
14 grudnia 2015
Nazwa pliku:
Formularz
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
14 grudnia 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
14 grudnia 2015
Nazwa pliku:
Formularz w wersji edytowalnej
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Funduszami
Informację wytworzył:
Justyna Pluta, Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami
Data wytworzenia:
14 grudnia 2015
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
14 grudnia 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek