Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiadomienie o możliwości udziału społeczeństwa w postępowaniu administracyjnym w ramach, którego przeprowadzana jest ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko

data wystawienia: 19.01.2017 13:46
status: zamknięte

GKiOŚ-RKŚ.VI.6220.20.2015.4.2016.6.2017

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA


działając na podstawie art. 30, art. 33 ust. 1, art. 34 i art. 35, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm.)

podaje do publicznej wiadomości informację

o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko

przedsięwzięcia pn. „Elektrociepłownia na biogaz o mocy elektrycznej do 1 MW w gminie miejskiej Słupsk”. Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zostało wszczęte wnioskiem z dnia 01.10.2015r. (z datą wpływu: 05.10.2015r.) przez podmiot planujący podjęcie realizacji przedsięwzięcia – PGB Inwestycje Sp. z o. o., ul. Gotarda 9 02-683 Warszawa. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko – po stwierdzeniu obowiązku postanowieniem z dnia 02.06.2016 roku - został ostatecznie przedłożony w dniu 12.01.2017 roku. Każdy zainteresowany ma możliwość zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - pok. 221, w godzinach pracy Urzędu). Każdy ma również prawo składania uwag i wniosków pisemne (na adres: Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk), ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu (pok. 221) lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (na adres e-mail: wgkios@um.slupsk.pl) bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym - w terminie 21 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. do 09.02.2017 roku. Uwagi lub wnioski wniesione po upływie wyznaczonego terminu pozostawione będą bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków oraz wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Prezydent Miasta Słupska. Organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnienia w postępowaniu będą Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupsku oraz Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gdańsku.

Niniejsze zawiadomienie zamieszcza się na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku, na stronie internetowej organu: http://bip.um.slupsk.pl/, w miejscu planowanego przedsięwzięcia.

Podmiot publikujący:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Maja Wawrowska - Dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Data wytworzenia:
19 stycznia 2017
Informację opublikował:
Barbara Majkowska
Data publikacji:
19 stycznia 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek