Obwieszczenie w sprawie rozpoczęcia konsultacji społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017-2025+
status: zamknięte
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Słupska
Na podstawie Ustawy o rewitalizacji z dnia 09 października 2015 r. Prezydent Miasta Słupska informuje, iż w związku z Uchwałą nr XXVI/318/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Słupska rozpoczynają się konsultacje społeczne projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017-2025+.
Celem konsultacji społecznych jest zebranie uwag od interesariuszy rewitalizacji w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy o rewitalizacji na temat przygotowanego projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017-2025+.
Konsultacje przeprowadzone będą w okresie od dnia 3 marca 2017 r. do dnia 03 kwietnia 2017 r. na obszarze rewitalizacji (wyznaczonym Uchwałą nr XXIII/276/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji miasta Słupska) w formie:
1) Otwartych spotkań z interesariuszami rewitalizacji Miasta Słupska:
-
w dniu 09 marca 2017 r. o godz. 17.00 w hali SKB Czarni, przy ul. Ogrodowa 5 w Słupsku,
-
w dniu 15 marca 2017 r. o godz. 17.00 w Słupskim Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej, przy ul. Niedziałkowskiego 5 w Słupsku (budynek z windą i przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych).
2) Spacerów badawczych po obszarze rewitalizacji:
-
w dniu 18 marca 2017 r. o godz. 10.00,
-
w dniu 25 marca 2017 r. o godz. 10.00.
Informacja o miejscu rozpoczęcia spaceru badawczego podana zostanie każdorazowo co najmniej 7 dni kalendarzowych przed planowaną datą spaceru badawczego.
3) Zbierania uwag za pomocą formularza i ankiety zamieszczonych na stronie Miasta Słupska w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego - www.slupsk.pl (na stronie głównej oraz w zakładce „Rewitalizacja”) oraz na stronie http://dialog.slupsk.eu. Wypełnione (opatrzone czytelnym podpisem) formularze i ankiety będzie można dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03 kwietnia 2017 r.:
-
drogą korespondencyjną na adres: Wydział Zarządzania Funduszami Urząd Miejski w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (decyduje data wpływu do tut. Urzędu),
-
elektroniczną na adres: rewitalizacja@um.slupsk.pl,
-
osobiście w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204 (budynek z windą i przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych).
4) Spotkań warsztatowych organizowanych m.in. dla przedsiębiorców, seniorów i osób niepełnosprawnych, organizacji pozarządowych, na których omówione zostaną założenia Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017-2025+. Szczegółowe terminy i miejsca podane zostaną każdorazowo co najmniej 7 dni kalendarzowych przed planowanym spotkaniem.
Projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017-2025+ wraz z załącznikami, formularz konsultacyjny oraz ankieta będą dostępne od dnia 24 lutego 2017 r.:
-
w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem internetowym http://bip.um.slupsk.pl/,
-
na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku pod adresem http://www.slupsk.pl/ (na stronie głównej oraz w zakładce
„Rewitalizacja”), -
w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204 w godzinach pracy Urzędu.
Nie będą rozpatrywane propozycje i opinie:
-
z datą wpływu przed dniem 03 marca 2017 r. i po dniu 03 kwietnia 2017 r.,
-
niepodpisane czytelnie imieniem i nazwiskiem,
-
przesłane w innej formie niż na formularzu konsultacyjnym (za wyjątkiem propozycji i opinii zgłoszonych do protokołu w trakcie otwartego spotkania z interesariuszami rewitalizacji).
Zgodnie z art. 6 ust. 7 i 9 Ustawy o rewitalizacji, niezwłocznie po zakończeniu niniejszych konsultacji opracowana zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich.
Informacja o planowanych konsultacjach, zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy o rewitalizacji, zostanie umieszczona m.in. w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Słupska http://bip.um.slupsk.pl/, na stronie internetowej Miasta Słupska www.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 24 lutego 2017
- Informację opublikował:
- Justyna Pluta
- Data publikacji:
- 24 lutego 2017
- Nazwa pliku:
- obwieszczenie
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 24 lutego 2017
- Informację opublikował:
- Justyna Pluta
- Data publikacji:
- 24 lutego 2017
- Nazwa pliku:
- GPR Miasta Słupska na lata 2017-2025+
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 24 lutego 2017
- Informację opublikował:
- Justyna Pluta
- Data publikacji:
- 24 lutego 2017
- Nazwa pliku:
- zalacznik do GPR mapa
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 24 lutego 2017
- Informację opublikował:
- Justyna Pluta
- Data publikacji:
- 24 lutego 2017
- Nazwa pliku:
- formularz uwag
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 24 lutego 2017
- Informację opublikował:
- Justyna Pluta
- Data publikacji:
- 24 lutego 2017
- Nazwa pliku:
- formularz uwag
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 24 lutego 2017
- Informację opublikował:
- Justyna Pluta
- Data publikacji:
- 24 lutego 2017
- Nazwa pliku:
- ankieta
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 24 lutego 2017
- Informację opublikował:
- Justyna Pluta
- Data publikacji:
- 24 lutego 2017
- Nazwa pliku:
- ankieta
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Funduszami
- Informację wytworzył:
- Marek Biernacki, Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 24 lutego 2017
- Informację opublikował:
- Justyna Pluta
- Data publikacji:
- 24 lutego 2017