V Sesja Rady Miejskiej w Słupsku
26 stycznia 2011, 10:00sala Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska o działalności międzysesyjnej.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska:
a) z realizacji uchwał i stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach 20 i 27 października 2010 roku (stan na dzień 27 grudnia 2010 r.),
b) z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 10 listopada 2010 r. (stan na dzień 12 stycznia 2011 r.)
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Miasta Słupska za 2010 rok.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z wykonania zadań i gospodarowania Powiatowym Funduszem Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym w 2010 roku zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym.
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Słupska (druk nr 4-6 + autopoprawka),
-
w sprawie zmiany w załączniku do uchwały Nr XXVIII/406/08 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 września 2008 r. w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji niepublicznym przedszkolom, niepublicznym szkołom o uprawnieniach szkół publicznych prowadzonych na terenie miasta Słupska (druk nr 5-2),
-
w sprawie zasad, trybu przyznawania i pozbawiania oraz wysokość stypendiów sportowych dla osób fizycznych za osiągnięte wyniki sportowe (druk nr 5-7, załącznik nr 2),
-
w sprawie zmiany statutu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Słupsku (druk nr 5-8),
-
w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na 2011 rok (druk nr 5-6),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Słupsku przy ulicy Klonowej i Marty Aluchny-Emelianow (druk nr 5-9),
-
w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie prawa użytkowania wieczystego na działce nr 98/1 w obrębie 11, położonej w Słupsku przy ul. Juliusza Kossaka 11 (druk nr 5-10).
-
w sprawie przekazania skargi (druk nr 5-1),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w przedmiocie zachwaszczenia terenu działki nr 291 przy ul. Sierpinka w Słupsku (druk nr 5-3),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi Pani …............* na działalność Prezydenta Miasta Słupska w przedmiocie obciążenia skarżącej kosztami remontu klatki schodowej oraz uchylenia się od rozpatrzenia skargi na niesłuszne naliczenie przez PGM Słupsk tych kosztów:(druk nr 5-4) oraz (druk nr 5-5),
-
Plany pracy Komisji Rady Miejskiej w Słupsku.
-
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
*Jawność danych została wyłączona na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Wyłączenia jawności tych danych dokonała Bożena Dacko w dniu 14 stycznia 2011 roku.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady Miejskiej w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 19 stycznia 2011
- Informację opublikował:
- Krystyna Kniaź
- Data publikacji:
- 19 stycznia 2011