Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
6746Przeprowadzenie badania i sporządzenie protokołu z badania instalacji elektrycznej i piorunochronowej w zakresie sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochony od porażeń , oporności izolacji i przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów budynku SCOPIES przy ul. Niedziałkowskiego 6Geo-Elektryka Krzsztof Gąsowski ul. Norwida 9,4 000,00 zł20.12.2019czas nieokreślonyAT.I.4125.14.2019
6745Zakup usług geodezyjnych na potrzeby Miasta Słupska w 2020 r. - Wydział Zarządzania NieruchomościamiZakład Usług Geodezyjnych Danuta Michel z siedzibą w Słupsku36 924,00 zł20.12.20191.01.2020
31.12.2020
3/ZN/2019
6744Dywaniki samochodowe, usługa kurierska.POK - TER Chmielnik87,60 zł20.12.201920.12.2019
31.12.2019
AT.RAT.2600.6.236.2019
6743Opona samochodowa zimowa o rozmiarze 215 x 55 x 17Wulkanizacja Delon Serwis 2 w Słupsku1 460,00 zł20.12.201920.12.2019
31.12.2019
AT.RAT.2600.6.235.2019
6742Zmiana terminu wykonania umowy do dnia 31.01.2020 r., zadanie pn. Budowa Schroniska dla ZwierzątPROINVEST PARTNER SP. Z O.O Gdańskzmiana terminu wykonania umowy19.12.2019czas nieokreślonyAneks nr 8 do umowy ZP.8/2018
6741Zmiana terminu zakończenia umowy do dnia 31.01.2020 r., zadanie pn. Budowa Schroniska dla Zwierząt - budynek DPROINVEST PARTNER SP. Z O.O Gdańskzmiana terminu wykonania umowy19.12.2019czas nieokreślonyAneks nr 2 do umowy ZP.97/2018
6740Zakup artykułów spożywczych ( kawa, herbata, cukier, słodycze, mleko) w okresie styczeń- grudzień 2020 roku.Jeronimo Martins Polska S.A. ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyń7 900,00 zł19.12.20192.01.2020
31.12.2020
AT-2600-6.233.2019
6739Zmiana wartości wynagrodzenia tj. do wysokości 197 629,52 zł, zadanie pn. Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku - sprzedaż, dostawa i instalacja sieci teleinformatycznych wraz z instalacją oprogramowania dla Zespołu Szkół "Elektryk"Netprof Sp. z o.o., Sp.k.zmiana wartości wynagrodzenia19.12.2019czas nieokreślonyAneks nr 1 do umowy ZP.110/2019
6738Zakup mebli dla Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami ul. Jaracza 5GMG Mebe biurwe i metalowe71 524,50 zł19.12.201919.12.2019
20.01.2020
AT.43/2019
6737Prowadzenie kompleksowej obsługi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, obsługi przeciwpożarowej oraz szkoleń udzielania pierwszej pomocy dla jednostek organizacyjnych Miasta Słupska.Zespół partnerów86 616,00 zł18.12.20191.01.2020
31.12.2020
BHP.1/2019
6736Sporządzenie oceny technicznej o możliwości eksploatacji archiwum wydziału geodezji w budynku Ratusza MiejskiegoAr-Kon Pracownia Projektowo - Realizacyjna Konstanty Lemański ul. Filmowa 3A 76-200 Słupsk615,00 zł18.12.2019czas nieokreślonyAT.I.2510.4.2019.ITK
6735Wymiana rury kolanowej na dachu w Małym RatuszaHanna Szuran-Kogut Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALPY--UNION ul. Lutosławskiego 4/12 Słupsk900,00 zł18.12.2019czas nieokreślonyAT.4125.12.2019
6734Aneks do umowy ZP.107/2019Systemy, Dawid Krętkowski, ul. Krasińskiego 1, 76-200 Słupsk18.12.20191.12.2019
31.12.2019
1/SM/2019
6733Zmiana płatności tj, w 2019 r - 194.735,27 zł , w 2020 r - 2.687.277,73 zł oraz zmiana terminu zakończenia robót do dnia 20.06.2020 r., zadanie pn.Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - Technologia Sceny - Adaptacja i rozbudowa budynku tzw wozowni na potrzeby Nowego teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca FilharmoniiESS Audio Sp. z o.o.zmiana płatności i terminu zakończenia robót17.12.2019czas nieokreślonyAneks nr 1 do umowy ZP.66/2019
6732wykonywanie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska z nieruchomości zamieszkałych.Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Słupsku16 515 602,10 zł17.12.20191.01.2020
31.12.2022
ZP.115/2019
6731zakup ozdobnych ram z plakatami Stypendysty PMSDOMSAN1 500,00 zł17.12.201917.12.2019
31.12.2019
Ku-IV.3040.68.2019
6730Usługa gastronomicznaJarosław Domaradzki ul. Bohaterów Westerplatte 4, 76-200 Słupsk840,00 zł17.12.201917.12.2019
26.12.2019
AT-RAT-II-2600.6.234.2019
6729wsparcie realizacji zadania publicznego pod nazwą: "Zapewnianie opieki nad bezdomnymi zwierzętami i zapobieganie bezdomności zwierząt poprzez prowadzenie Schroniska dla Zwierząt w Słupsku w okresie od 16 grudnia 2019 r. do 31 października 2021 r."TOnZ w Polsce, Oddział w Słupsku1 265 621,00 zł16.12.20191.02.2020
31.10.2021
Aneks Nr 1 do umowy Nr 36/GKiOŚ/2019
6728Zakup lamp biurkowych w ramach realizacji projektu pn. „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”.Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, Niemcy600,00 zł16.12.201916.12.2019
31.12.2019
ZF-RPF-V.042.23.8.2019
6727Zakup foteli biurowych z dostawą w ramach realizacji projektu pn. „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”GLOBAL PLAYERS S.C., Skrzydalata 11, 82-300 Elbląg1 797,00 zł16.12.201916.12.2019
31.12.2019
ZF-RR-I.042.2.29.2019

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek