Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
6501Wynajem części lokalu nr 013 Urzędu Miejskiego o powierzchni użytkowej 4,6m2Joanna Jóźwiakowska FOTO KIOSK1 230,00 zł15.10.2019czas nieokreślonyAT. 30/2019
6500Przygotowanie postępowania ofertowego do przetargu na "Usługę transmisji obrazu oraz konserwacji i utrzymania stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska."Anna Żołądek Słupskie Doradztwo Budowlane4 305,00 zł15.10.201915.10.2019
4.11.2019
6/SM/2019
6499Usługa noclegu ze śniadaniem oraz organizacja uroczystej kolacji.Przedsiębiorstwo "Morze", ul. Marynarki Polskiej 22, 76-270 Ustka19 000,00 zł15.10.201915.10.2019
25.10.2019
ZF-RR-III.042.2.9.2019
6498Usługa przewozu uczestników konferencji.Miejski Zakład Komunikacji w Słupsku Sp. z o.o., ul. Bitwy Warszawskiej 1, 76-200 Słupsk545,40 zł15.10.201915.10.2019
25.10.2019
ZF-II.042.6.2.2019
6497Wykonanie połączenia radiowego.Systemy Dawid Krętkowski1 811,79 zł15.10.201915.10.2019
17.11.2019
AT.RI.I.2600.35.2019
6496Opracowanie i wydruk ulotki promocyjnej "Miasto Bliskie" na potrzeby projektu pn. „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”Agencja Reklamowa PromoDesing, ul. Tuwima 23, 76-200 Słupsk4 563,30 zł15.10.201915.10.2019
25.10.2019
ZF-RR-III.042.2.10.2019
6495Udział pracowników Wydziału Administracyjno-Technicznego w szkoleniu pn. ,,Inwentaryzacja środków trwałych".Krajowa Izba Podatkowa ul. Nieszawska 20/26, Łódź1 180,00 zł15.10.201918.10.201970/2019
6494Zakup gotowej gładzi szpachlowej ŚMIG 5 l w ilości 5 sztuk.FIMAL PSB Sp.. z o.o. ul. Bałtycka 3 76-200 Słupsk NIP 839278674887,50 zł15.10.201915.10.2019
31.10.2019
AT-RAT-II-2600.6.180.2019
6493przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów decoupage podczas imprezy MikołajkowejMłodzieżowy Dom Kultury1 000,00 zł14.10.201914.10.2019
8.12.2019
Ku-V.3040.59.2019
6492zakup 500 sztuk chorągiewek na potrzeby uroczystych obchodów rocznicy 11 listopadaMakramax Warszawa234,93 zł14.10.201914.10.2019
18.10.2019
Ku-V.4030.53.2019
6491wymiana wodomierzy w siedzibie Straży MiejskiejMiasto Słupsk (PGM)420,00 zł14.10.201914.10.2019
30.11.2019
SM-II.2600.35.2019
6490Wykonanie dzieła polegającego na namalowaniu portretu Pana Roberta Biedronia - byłego Prezydenta Miasta Słupska, farbami olejnymi na płótnie, o wymiarach 60 cm x 45 cm.Henryk Marek Klaja3 300,00 zł14.10.201914.10.2019
31.10.2019
AT.28/2019
6489Usługa wykonania makiety fragmentu Miasta Słupska na potrzeby projektu pn. „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Obrońców Wybrzeża 2, 76-200 Słupsk3 075,00 zł11.10.201911.10.2019
31.10.2019
ZF-RPF-V.042.23.5.2019
6488Nadzór budowlanyP.H.U. Szymon Jakima ul. Chabrowa 14, 76-200 Głobino, Słupsk600,00 zł11.10.201911.10.2019
31.12.2019
AT.27/2019
6487Wydruk ulotek - zaproszeń oraz ulotek - programu konferencji podsumowującej projekt pn. "Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska”Przedsiębiorstwo Przemysłowo-Handlowo-Usługowe BOXPOL, ul. Wiejska 28, 76-200 Słupsk291,00 zł11.10.201911.10.2019
31.10.2019
ZF-II.042.6.1.2019
6486Tabliczka grawerowana o treści "Robert Biedroń 2014-2018Usługowy Zakład Grawerski w Słupsku50,00 zł11.10.201911.10.2019
29.10.2019
AT.RAT.2600.6.183.2019
6485Akumulator AAASEPIX Hurtownia Elektryczna60,00 zł11.10.201911.10.2019
29.10.2019
AT.RAT.2600.6.182.2019
6484Realizacja zadania publicznego pod tytułem: Miasto bez barier realizowanego w ramach przedsięwzięcia "Przełamując bariery", będącego częścią programu Instrument elastyczności realizowanego w ramach projektu pn. "Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.Stowarzyszenie Rozwoju "INSPIRACJE", ul. Partyzantów 33, 76-200 Słupsk90 000,00 zł11.10.201911.10.2019
31.12.2021
4/ZF/2019
6483Realizacja zadania publicznego pod tytułem: Jasna strona mocy w ramach przedsięwzięcia "Wydobyć z mroku", będącego częścią programu Instrument elastyczności realizowanego w ramach projektu pn. "Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.Stowarzyszenie Rozwoju "INSPIRACJE", ul. Partyzantów 33, 76-200 Słupsk60 000,00 zł11.10.201911.10.2019
31.12.2020
3/ZF/2019
6482Zakup artykułów elektrycznych: świetlówka 18W/830 x 50 szt, świetlówka 36W/830 x 50 szt, przedłużacz przeciwprzepięciowy 5 gniazd 3 mb x 10 szt, przedłużacz z uziemieniem 3 gniazda 3 mb x 10 sztuk, zapłonnik do świetlówki s -10 x 200 sztuk.PHU SEPIX Sp. j. Stanisław, Daniela Sekuła ul. Ogrodowa 23, 76-200 Słupsk1 341,00 zł11.10.201911.10.2019
25.10.2019
AT-RAT-II-2600.6.181.2019

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek