Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
6214Zmiana treści umowy o przyłączenie nr P/16/059779 - zmiana nabywcy, zadanie pn. Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. wozowni na potrzeby Nowego Teatru w Słupsku i uruchomienia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca FilharmoniiEnerga-OperatorZmiana nabywcy14.06.2019czas nieokreślonyAneks nr 2 do umowy o przyłączenie nr P/16/059779
6213opracowanie Ekspertyzy Technicznej Przeciwpożarowej , sporządzenie inwentaryzacji budynku na potrzeby Ekspertyzy Technicznej PrzecipożarowejElwira Osowiecka - Kosznik PREDIKTON z siedziba w Gdyni ul. Gryfa Pmorskiego 54 G/1336 900,00 zł13.06.201913.12.2019
30.09.2019
AT 16/2019
6212Zakup 60 sztuk kwiatów pelargonii.Centrum Ogrodnicze "Cyprys" ul. Leśna 20, 76-251 Kobylnica NPI 8391339332420,00 zł13.06.201913.06.2019
9.07.2019
AT-2600.6.98.2019
6211Zamontowanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku Ratusza Miejskiego w Słupsku przy placu Zwycięstwa 3Biuro Projektowe Piotr Bezubik ul. Wiatraczna $E/15 Słupsk4 000,00 zł12.06.201912.06.2019
15.07.2019
AT. 15/2019
6210zakup książek na rozstrzygniecie plebiscytu "Pociąg do Kultury"Księgarnia Ratuszowa,ul. Filmowa 5 Słupsk238,80 zł12.06.201912.06.2019
14.06.2019
Ku_IV.3040.20.2019
6209Reklama nieruchomości będących własnością Miasta Słupska w gazecie lokalnej oraz serwisie internetowym.Polska Press Grupa3 075,00 zł11.06.201914.06.2019
18.06.2019
ZN-IV.2601.3.1.2019
6208Zmiana harmonogramu płatności wynagrodzenia za wykonanie badań archeologicznych (Wozownia), zadanie pn. Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta SłupskaSIGNUM SopotZmiana harmonogramu płatności wynagrodzenia11.06.2019czas nieokreślonyAneks nr 2 do umowy nr ZP.48/2018
6207Wykonanie przeglądów serwisowych gruntowych pomp ciepła IVT HE D 43 w ilości czterech sztuk z podgrzewaczem i dwoma zbiornikami buforowymi zlokalizowanymi w budynku Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowej i Ekonomii Społecznej przy ul. Niedziałkowskiego 6 w SłupskuSC EKO Sp z o.o. z siedziba w Słupsku ul. Poznańska 107 380,00 zł10.06.201910.06.2019
10.06.2022
AT. 14/2019
6206Udział pracownika Wydziału Księgowości w szkoleniu ,,Świadczenia pieniężne z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego".Centrum Szkoleń Konsult, ul. Powstańców Śląskich 52a/2, Wrocław549,00 zł10.06.201912.06.201954/2019
6205Odnowienie podpisu kwalifikowanegoKrajowa Izba Rozliczeniowa S.A.195,57 zł7.06.20197.06.2019
25.07.2021
AT.RI.II.2600.22.2019
6204Odnowienie podpisu kwalifikowanegoKrajwa Izba Rozliczeniowa S.A,195,57 zł6.06.201927.07.2019
27.07.2021
AT.RI.II.2600.21.2019
6203wynajem i serwis kabin sanitarnych podczas Zlotu Foodtrucków Słupsk 21-23 czerwca 2019 r.KING300,00 zł6.06.20196.06.2019
23.07.2019
Ku-V.3040.19.2019
6202Wykonanie robót budowlanych pn. Technologia sceny - Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii w ramach projektu "Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta SłupskaE.S.S. Audio Sp. z o.o. Łomianki2 882 013,00 zł5.06.20195.06.2019
31.12.2019
ZP.66/2019
6201Zakup 45 sztuk kwiatów pelargonii wraz z nasadzeniem na potrzeby UM w Słupsku, przy Placu Zwycięstwa 1 i 3.Gospodarstwo Rolnicze Rafał Polanek ul. Gdańska 40 76-200 Słupsk360,00 zł5.06.20195.06.2019
26.06.2019
AT-2600.6.94.2019
6200Woda mineralna niegazowana- 0,5 L- 200 sztuk, 1,5L-100 sztukJeronimo Martins Polska S.A, ul. ŻNIWNA 5, 62-025 Kostrzyn- Biedronka Słupsk360,00 zł4.06.20194.06.2019
10.06.2019
SM-III.2600.22.2019
6199Farby, narzędzia oraz akcesoria malarskie.Fimal PSB w Słupsku900,00 zł4.06.20194.06.2019
20.06.2019
AT-2600.6.92.2019
6198Opinia dendrologiczna na potrzeby prowadzonego postępowania dotyczącego uszkodzenia/zniszczenia 2 szt. drzew gatunku świerk kłujący (Picea pungens) rosnących na terenie działki nr 640 obr. 11 przy ul. Dunikowskiego w Słupsku, które poddane zostały zabiegowi redukcji koron.Florex Sp. z o.o. Zakład urządzania i konserwacji zieleni246,00 zł4.06.20194.06.2019
17.06.2019
GKiOŚ-RKŚ-VII.6132.2.2019
6197Odnowienie podpisu kwalifikowanegoKrajowa Izba Rozliczeniowa S.A,195,57 zł3.06.201927.07.2019
27.07.2021
AT.RI.II.2600.20.2019
6196PRZEDMIOT UMOWY DOTYCZY ZAMIESZCZENIA INFORMACJI DOT. DZIAŁALNOŚCI POMOCOWEJ Z ZAKRESU PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE NA TERENIE MIASTA SŁUPSKA W GłOSIE POMORZA EXTRA.Polska Press Sp. z o.o.1 230,00 zł3.06.2019czas nieokreślonyPA-III.8135.11.8.2019
6195Udział pracownika Wydziału Centrum Obsługi mieszkańców w szkoleniu ,,Pakiet przyjazne prawo-zmiany przepisów dotyczących przedsiębiorców i CEIDG oraz aktualne zasady poprawności zgłoszeń do CEIDG w tym dotyczące zarządcy sukcesyjnego.Firma Szkoleniowa BB Bartosz Bronowicki, ul. Parafialna67b/10, Wrocław349,00 zł3.06.201911.06.201957/2019

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek