Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
5954Usługa załadunku, przewozu i wyładunku wyposażenia - kwalifikacja wojskowa w 2019 r.Transport Przeprowadzki Marek Bartman Słupsk300,00 zł6.03.20196.03.2019
30.04.2019
BiZKVI.3222.8.2019
5953Międzynarodowy staż Aikido z Robertem Zimmermannem w SłupskuStowarzyszenie Rekreacji Ruchowej Słupska Sekcja Aikido2 550,00 zł6.03.20191.09.2019
31.10.2019
DKS.3037.PS.10.2019
5952Zakup - uzupełnienie apteczkiApteka "DOM LEKÓW" Słupsk60,00 zł6.03.20196.03.2019
26.03.2019
BiZK-VI.3222.9.2019
5951Realizacja zadania publicznego pod tytułem: "Akademia Aktywnego Seniora", finansowanego w ramach Słupskiego Budżetu Partycypacyjnego na 2019 rokSłupski Uniwersytet Trzeciego Wieku, Związek Żołnierzy Wojska Polskiego40 000,00 zł6.03.201915.03.2019
31.12.2019
6/ZiSS/2019
5950warunki i wysokość dofinansowania kosztów działalności Warsztatu Terapii Zajęciowej Polskiego Związku Niewidomych w Słupsku, ul. M. Curie-Skłodowskiej 3 w SłupskuWarsztat Terapii Zajęciowej przy Polskim Związku Niewidomych w Słupsku98 866,676.03.20191.01.20198/ZiSS/2019
5949warunki i wysokość dofinansowania kosztów działalności Warsztatu Terapii Zajęciowej Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną - Koło w Słupsku ul. Długosza 22 w SłupskuPolskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Słupsku87 002,676.03.20191.01.20199/ZiSS/2019
5948Zakup 4 sztuk folii stretch, 10 sztuk podkładek filcowych, 5 sztuk taśm uniwersalnych, 5 sztuk taśm piankowych, 10 sztuk zasuwek mosiężnych, 40 sztuk zasuwek uniwersalnych, 10 sztuk zamków na wkładkę, 5 sztuk wkładek do zamka 36/36, 5 sztuk zamków meblowych, 1 sztuki wkładki do zamka mosiężnej, 1 sztuki wkładki do zamka z niklu, 10 sztuk zamków z wkładką, 50 sztuk arkuszy ściernych, 1 opakowania uchwytów do kabli, 5 sztuk wężyków 8” oraz 5 sztuk wężyków 2”.FIMAL PSB Sp.. z o.o. ul. Bałtycka 3 76-200 Słupsk NIP 83927867481 234,16 zł5.03.20195.03.2019
19.03.2019
AT-2600.6.37.2019
5947Zakup listew przypodłogowychCastorama Słupsk ul. Hubalczyków 2 76-200 Słupsk391,00 zł5.03.20195.03.2019
19.03.2019
at-2600.6.36.2019
5946Zakup upominku dla jubilatki z okazji 100 rocznicy urodzin.Handel Artykułami Przemysłowymi Beata Husar109,00 zł4.03.20194.03.2019
21.03.2019
USC-XIII.2600.3.2019
5945Udział pracowników Wydziału Polityki Przestrzennej w szkoleniu pn. ,,Postępowanie w sprawie ustalania warunków zabudowy i lokalizacji celu publicznego."Ośrodek Wspierania Administracji Likalnej, ul. Klubowa 2, 16-002 Dobrzyniewo Duże1 080,00 zł4.03.201915.03.201930/2019
5944Zakup obrazu - grafika Tomasza Poruby na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku. Obraz wręczony będzie podczas uroczystości jubileuszu 60-lecia pożycia małżeńskiego w dniu 04.05.2019 r. w Pałacu Ślubów w Słupsku.Fundacja Partnerstwo Dorzecze Słupi, ul. Zjednoczenia 16A, 76-248 Dębnica Kaszubska65,00 zł4.03.20194.03.2019
4.05.2019
USC-XIII.2600.4.2019
5943Wydruk ankiet dla mieszkańców Miasta Słupska dot. działań rewitalizacyjnych na obszarze Placu Powstańców Warszawskich, w ramach projektu "Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska"Laser Color Mieczysława Spławska384,00 zł4.03.20194.03.2019ZF-RR-II.042.2.1.2019
5942Zakup Środków czystości Derox BAT 84- 25 kg x 3 sztuki oraz Anti-Taches 07 EM- 20 l x 3 sztuki.Chemical Consulting SARMAT Emilia Frydrych9 050,00 zł4.03.20194.03.2019
13.03.2019
AT-2600.6.38.2019
5941Dotacja na zadanieCaritas Parafii p.w. Św. Jacka23 950,00 zł1.03.201926.01.2019
31.12.2019
DKS.3037.8.2019
5940Dotacja na zadanieStowarzyszenie "Kobiecy Słupsk"7 000,00 zł1.03.20191.03.2019
30.04.2019
DKS.3037.6.2019
5939Udział pracowników Wydziału Centrum Obsługi mieszkańców w szkoleniu ,,Ustawa o kierujących pojazdami".Witold Missala Doradca Podatkowy ul. Żurawia 32/34/521 Warszawa790,00 zł1.03.201927.03.201933/2019
5938Przedsięwzięcie inwestycyjno - budowlane, realizowane przez STBS Sp. z o.o. - budowa budynku przy ul. Płowieckiej 5 w Słupsku.Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.zawarcie umowy na podstawie art. 15a ust. 3 ustawy z dnia 26 października 1995 r. o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego.1.03.20191.03.20191/PoM/2019
5937Zakup certyfikatu kwalifikowanegoKrajowa Izba Rozliczeniowa S.A.354,24 zł28.02.2019czas nieokreślonyAT.RI.II.2600.9.2019
5936Zmiana w paragrafie 11 ust. 2 oraz w paragrafie 9 ust. 1. umowy, zadanie pn. Łamiemy bariery ,łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - Adaptacja i rozbudowa budynku tzw Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz zagospodarowaniem dziedzińca FilharmoniiSIMA Sp z o o.o. Sp. k i Tech - Bud Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowezmiana zapisów w umowie27.02.2019czas nieokreślonyAneks nr 2 do umowy ZP.28/2018
5935Wykonanie i montaż liter, logo oraz paneli na elewacji budynku socjalno-administracyjnego przy stadionie "Gryf" , zadanie pn. Modernizacja obiektu socjalno-administracyjnego na Stadionie przy ul. Zielonej.Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "BODO" Słupsk15 990,00 zł27.02.201927.02.2019
3.04.2019
WI.4/2019

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek