Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
9237przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
19/E/2024
9236przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
17/E/2024
9235przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
16/E/2024
9234przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
15/E/2024
9233przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
14/E/2024
9232przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
13/E/2024
9231przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
12/E/2024
9230przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
11/E/2024
9229przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
10/E/2024
9228przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
9/E/2024
9227przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
8/E/2024
9226przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
7/E/2024
9225przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
6/E/2024
9224przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
5/E/2024
9223przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
4/E/2024
9222przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
3/E/2024
9221przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
2/E/2024
9220przeprowadzenie kontroli w niepublicznych jednostkach oświatowychdane osoby wyłączone50,00 zł2.01.20242.01.2024
31.03.2024
1/E/2024
9219Zapewnienie czasowego zakwaterowania i wyżywienia dla obywateli Ukrainy, którzy przybyli na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z terytorium Ukrainy w związku z działaniami wojennymi prowadzonymi na terytorium tego państwa.PHU Felix1.01.20241.01.2024
31.12.2024
SMiZK.CBiZK.5535.1.4.2024
9218Asysta techniczna strony miejskiej slupsk.plKaliop Poland Spółka z o.o.55 350,00 zł1.01.20241.01.2024
31.12.2024
AT.RI.3/2023

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek